نیروهای انقلابی، از تغییر مدیریت دانشگاه آزاد خرسند هستند/ اقدامات موثر فرهنگی در دوران جدید دانشگاه

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران با اشاره به تحولات دانشگاه آزاد اسلامی در ریاست هیات امنا معتقد است: تمام نیروهای انقلابی، از تغییر رویکردی که در دانشگاه آزاد رخ داده است خرسند هستند و برای هرگونه مساعدتی اعلام آمادگی کردند.

به گزارش ایسکانیوز، سید محمد حسینی درباره رویکردهای فرهنگی دانشگاه آزاد در دوره مدیریتی جدید اظهار کرد: خوشبختانه با تحولاتی که در دانشگاه آزاد اسلامی در سطح ریاست هیات امنا و همچنین رئیس دانشگاه رخ داد، اقدامات موثری در زمینه فرهنگی انجام شده است و برنامه‌های مناسبی برای تحول فرهنگی در واحدهای دانشگاهی این دانشگاه تدارک دیده شده است.

وی افزود: افرادی که به عنوان معاون فرهنگی در دانشگاه‌های آزاد سطح کشور به کار گرفته شده‌اند، عناصر انقلابی متعهد و با رویکرد مناسب هستند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در دوره جدید دانشگاه آزاد اسلامی، برنامه‌هایی برای فعال شدن تشکل‌های دانشگاهی، اعم از دانشجویی و استادی انجام شده است، که این برنامه‌ها می‌تواند، باعث اقدامات موثر فرهنگی و هنری در دانشگاه باشد.

✔️سند فرهنگی گامی موثر در ارتقای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی

حسینی عنوان کرد: همین که یک سند فرهنگی برای دانشگاه آزاد اسلامی در حال تدوین است، می‌تواند مبنای کار و اقدامات در سال‌های‌ آتی باشد و این گام موثری در ارتقای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی همچنین اضافه کرد: البته توقع وجود دارد که با اغتنام فرصت، فعالیت‌های قابل توجهی صورت بگیرد و دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی و زیبنده نام اسلامی باشد و بتواند هم الگویی برای دانشگاه‌های دولتی کشور شود، هم در تحول فرهنگی دانشجویان و جامعه اثرگذار باشد.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران درباه نقش استادان در ارتقای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: قطعا استادان متعهد در راستای این اهداف می‌توانند موثر باشند، و ما انتظار داریم، از استادان جوان، پرانرژی، باانگیزه و انقلابی در این دانشگاه استقاده شود تا بتوانند این مسیر را به خوبی پیش ببرند.

وی درباره فعالیت کانون دانشگاهیان ایران در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: این کانون بیش از یک دهه در دانشگاه‌ها فعالیت دارد و در همه استانها و شهرستان‌ها نیروهای متعهد شناسایی شده است.

حسینی عنوان کرد: تمام نیروهای انقلابی، از تغییر رویکردی که در دانشگاه آزاد رخ داده است خرسند هستند و برای هرگونه مساعدتی برای برگزاری دوره‌های آموزشی و همکاری در فعالیتهای فرهنگی و مشورت در برنامه‌های‌ فکری اعلام آمادگی کردند.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران در پایان گفت: برخی از افراد که سابقه روشن و شفافی دارند و در رویدادهای مختلف نشان دادند، در مسیر انقلاب و رهبری و نیروهای ولایتمدار هستند، در دانشگاه آزاد به کار گرفته شده‌اند و به سهم خودشان نقش مثبتی را ایفا می‌کنند.

منبع: آنا

کد خبر: 898942

وب گردی

وب گردی