صعود نماینده البرز و آکادمی پونا به لیگ برتر بدمینتون بانوان

تیم های نماینده البرز و آکادمی پونا به مقام های برتر دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون بانوان دست یافته و به لیگ برتر راه یافتند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، دور برگشت مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون بانوان باشگاههای کشور جام ولایت طی دو روز به میزبانی نماینده البرز در این شهر برگزار شد و در پایان این رقابتها تیم نماینده البرز به مقام نخست دست یافت.

در این پیکارها که با حضور تیم های آکادمی پونا، نماینده البرز، هواپیمایی آتا و حامیان شاهرود برگزار شد، تیم نماینده البرز با پیروزی برابر حریفان خود و با کسب ۹ امتیاز به مقام نخست دور برگشت مرحله نهایی دست یافت.

تیم های آکادمی پونا و هواپیمایی آتا به ترتیب با کسب ۷و ۵ امتیاز به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند. در رقابتهای دور رفت مرحله نهایی این مسابقات که در روزهای هفتم و هشتم دی ماه نماینده البرز صدر جدول قرار گرفت.

تیم های آکادمی پونا و حامیان شاهرود با کسب ۷ و ۵ امتیاز به ترتیب در مکانهای دوم و سوم جدول ایستادند.

بدین ترتیب دو تیم نماینده البرز و آکادمی پونا با کسب ۱۸ و ۱۴ امتیاز با احتساب دور رفت و برگشت مرحله نهایی به مقام قهرمانی و نایب قهرمانی مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون بانوان باشگاههای کشور دست یافتند و این دو تیم به رقابتهای لیگ برتر در سال آینده راه یافتند.

در پایان این رقابتها محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون، امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، مددی نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون، سرکار خانم بیات مسئول ورزش بانوان استان البرز، اقای کولیوند معاون ورزش و جوانان استان البرز، پورکریمان ئیس هیاًت بدمینتون استان البرز و خانم عباسی نایب رئیس بدمینتون استان البرز و سایر مسئولان استان حضور داشتند و جوایز تیم های برتر را اهدا کردند.

601

کد خبر: 898959

وب گردی

وب گردی