اختصاص بیش از سه هزار دقیقه ای رادیو به جشنواره تئاتر فجر

رادیو بیش از ۳۷۰۰ دقیقه به پوشش رویدادهای جشنواره بین‌المللی تئاتر اختصاص می‌دهد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی رادیو ایران، یدالله گودرزی ـ مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران و مدیر استودیوی رادیو در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ـ گفت: علیرغم کاستی‌هایی که در فضای جشنواره وجود دارد، رادیو با توانی مضاعف و حضوری پربار و متکثر به حمایت از این جشنواره می‌پردازد.

در جشنواره سی و ششم تئاتر فجر شبکه‌های تهران، ایران، فرهنگ، گفتگو و اقتصاد روزانه هر کدام بیش از یک ساعت به تولید و پخش برنامه در استودیوی محیطی رادیو می‌پردازند و علاوه بر آن شبکه جوان و خبر رادیو اقدام به پخش گزارش از این جشنواره بین المللی می‌کنند.

گودرزی افزود: در طلیعه چهلمین سالگرد انقلاب، رادیو این رسانه فرهنگی با تمام توان در خدمت جشنواره‌های هنری فجر است و پیش از این اقدامات خوبی برای جشنواره موسیقی فجر انجام داد. انتظار ما این است که برگزار کنندگان، این حجم از همکاری و کار رسانه‌ای را در نظر داشته باشند و امکانات لازم فراهم شود. بدون شک حضور رادیو قابل قیاس با هیچکدام از رسانه‌های دیگر نخواهد بود.

گودرزی افزود: رادیو با طراحی استودیوی شکیل و جذاب سعی کرده بازوی رسانه‌ای قدرتمندی برای جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر باشد.

501

کد خبر: 898970

وب گردی

وب گردی