تعامل بین کادرفنی تیم ملی و ذوب‌آهن؛ موافقت با درخواست قلعه‌نویی

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن و کادرفنی تیم ملی طبق توافقی که انجام دادند، در خصوص حضور ملی‌پوشان در مرکز PEC به توافق رسیدند.

به گزارش ایسکانیوز ، ماجرای عدم حضور ملی‌پوشان تیم فوتبال ذوب‌آهن در تمرینات ریکاوری این هفته کمی با حاشیه همراه بود و مصاحبه رشید مظاهری، دروازه‌بان ملی‌پوش ذوبی‌ها نیز ابهام در این خصوص را بیشتر کرد، اما ظاهراً این اتفاق به دنبال تعامل امیر قلعه‌نویی با کادرفنی تیم ملی صورت گرفته است.

با توجه به اینکه ذوب‌آهنی‌ها هفته آینده (10 بهمن‌ماه) باید در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف آیزوال هند بروند، قلعه‌نویی در تماسی با کادرفنی تیم ملی درخواست می‌کند بازیکنان این تیم دو هفته از حضور در تمرینات ریکاوری در مرکز PEC به دور باشند تا با حضور در تمرینات ذوب‌آهن به هماهنگی بیشتری برسند.

درخواست قلعه‌نویی مورد بررسی قرار می‌گیرد و با آن موافقت می‌شود که از همین‌رو به بازیکنان ملی‌پوش ذوب‌آهن اعلام می‌شود این هفته نیازی به حضور آنها نیست و تمرینات خود را در تیم باشگاهی‌شان انجام بدهند. تعاملی که باعث شد امیر قلعه‌نویی نیز از کادرفنی تیم ملی تشکر کند و ملی‌پوشان ذوب‌آهن نیز پس از دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا با صلاحدید کادرفنی تیم ملی دوباره در تمرینات حضور پیدا خواهند کرد.

602

کد خبر: 898994

وب گردی

وب گردی