دکتر ولایتی آغازگر حرکت نوین  در دانشگاه آزاد اسلامی

رییس دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد گفت: انتصابات دکتر ولایتی در مسائل فرهنگی بویژه انتصاب دکتر کلانتری بعنوان معاونت فرهنگی و انتصاب دکتر رهبر بعنوان ریاست دانشگاه آزاد اسلامی با دیدگاه فرهنگی که دارند و سند چشم انداز دانشگاه آزاد اسلامی بویژه در مسائل فرهنگی قابل تقدیر است.

دکتر مهران مجلسی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در گفتگو با خبرنگار سرویس دانشگاه ایسکانیوز درباره تحولات دانشگاه آزاد اسلامی در یک سال اخیر گفت: از زمانی که دکتر ولایتی با حکم مقام معظم رهبری به ریاست هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند تحولات بسیار خوبی در دانشگاه آزاد رخ داده است.

وی افزود: از جمله توجه ویژه دکتر ولایتی به مباحث فرهنگی که اولویت اصلی خودشان قرار دادند باعث شد که وضعیت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی رو به بهبود برود و از این جهت مورد تقدیر دانشگاهیان کشور بخصوص خانواده بزرگ دانشگاه آزاد قرار گرفت و نقطه عطفی برای رشد و پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری از دانشگاههای کشور شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد افزود: انتصابات دکتر ولایتی در مسائل فرهنگی بویژه انتصاب دکتر کلانتری بعنوان معاون فرهنگی و انتصاب دکتر رهبر بعنوان رییس دانشگاه آزاد اسلامی با دیدگاه فرهنگی که دارند و سند چشم انداز دانشگاه آزاد اسلامی بویژه در مسائل فرهنگی قابل تقدیر است.

وی افزود: در مسائل پژوهشی حرکت رو به رشد دانشگاه آزاد اسلامی متوقف نشده است و همانطور که اخیرا هم دکتر رهبر اعلام کردند در مسائل پژوهشی و تولید علم دانشگاه آزاد اسلامی چند پله صعود کرده است و این هم یکی از مواردی است که در مسائل پژوهشی مورد توجه قرار گرفته است.

دکتر مهران مجلسی خاطر نشان کرد: در مسائل آموزشی هم تعامل بسیار خوبی بین وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شده است و تابستان امسال شاهد بودیم که وزارت علوم به بحث رشته های دانشگاه آزاد ورود پیدا کرد و مشکلاتی را بوجود آورد اما درایت دکتر ولایتی و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی باعث شد که مشکلاتی در این زمینه بوجود نیاید و داوطلبان براحتی بتوانند در تحصیلات تکمیلی انتخاب رشته داشته باشند.

وی افزود: اگر هر کسی غیر از دکتر ولایتی بود ممکن بود این مسائل به بن بست برسد و مشکلاتی را برای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در پایان گفت: دکتر ولایتی فردی اجرایی، آکادمیک، علمی و دلسوز است که آغازگر حرکت نوین در دانشگاه آزاد اسلامی بوده است.

خبرنگار: ندافراهانی

کد خبر: 899026

وب گردی

وب گردی