ارتقای دانشگاه خواجه نصیر به تراز بین المللی

بر اساس طرحی که وزارت علوم در راستای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته است باید 5 دانشگاه کشور به تراز بین‌المللی ارتقا یابند که 16 دانشگاه در این طرح شرکت کرده‌اند و یکی از این دانشگاه‌ها دانشگاه خواجه نصیر است.

به گزارش ایسکانیوز؛ علی خاکی‌صدیق رئیس دانشگاه خواجه نصیر با اشاره به ضرورت ارائه برنامه‌های عملیاتی برای ارتقای دانشگاه به تراز بین‌المللی گفت: بر اساس طرحی که وزارت علوم در راستای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته است باید 5 دانشگاه کشور به تراز بین‌المللی ارتقا یابند که 16 دانشگاه در این طرح شرکت کرده‌اند و یکی از این دانشگاه‌ها دانشگاه خواجه نصیر است.

وی افزود: بر این اساس در دانشگاه خواجه نصیر برای ارتقا به تراز بین‌المللی برنامه‌ریزی کرده‌ایم و تمام بخش‌ها و واحدهای دانشگاه باید برنامه‌های خود را ارائه دهند.

خاکی‌صدیق ادامه داد: الزامی برای شرکت واحدهای دانشگاه در این پروژه نیست ولی واحدهایی که در پروژه شرکت نکنند با تبعاتی مواجه می‌شوند از حوزه اولویت‌های دانشگاه خارج می‌شوند.

رئیس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی عنوان کرد: قرار است سمینار یک روزه‌ای در اسفندماه با حضور اعضای هیأت علمی و مسؤولان واحدهای مختلف دانشگاه برگزار شود تا برنامه‌های عملیاتی را ارائه بدهند.

منبع: فارس

202

کد خبر: 899142

وب گردی

وب گردی