بازگشت BBC پس از ال کلاسیکوی تلخ آوریل

اگر زیدان تغییر عقیده ندهد، فردا پس از 273 روز سرانجام شاهد حضور مثلث بیل، بنزما و کریستیانو رونالدو در ترکیب ثابت رئال خواهیم بود.

به گزارش ایسکانیوز، فردا رئال در برنابئو به مصاف دپورتیوو لاکرونیا خواهد رفت و پیش بینی می شود که پس از هفته ها بالاخره شاهد حضور مثلث BBC در زمین باشیم.

آخرین بار 273 روز پیش و در بازی برابر بارسلونا بود که مثلث رئال در زمین حضور داشت. گرت بیل به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود و با نا آمادگی در ال کلاسیکو به میدان رفت تا تنها 39 دقیقه دوام بیاورد. آخرین حضور BBC با خاطره تلخ شکست 2-3 رئال همراه شد.

از سال 2013 که بیل به رئال پیوست تا مثلث BBC شکل بگیرد، این سه بازیکن تنها در 35 درصد بازی های رئال همزمان به میدان رفته اند. مصدومیت های گاه و بیگاه بیل و بنزما باعث شده تا مثلث BBC اغلب در میدان حضور نداشته باشد.

بار اصلی گلزنی این مثلث نیز همواره بر عهده رونالدو بوده است. در بازی هایی که این مثلث در زمین حضور داشته، رونالدو 30 درصد گل های رئال را به ثمر رسانده و بیل و بنزما روی هم 26 درصد. در فصل جاری که رئال با افت گلزنی محسوسی روبرو شده، بازهم رونالدو توانسته 23 درصد گل های تیمش را به ثمر برساند.

فصول گذشته درصد مشارکت این مثلث بسیار بیشتر بود که این نشان می دهد که افت بی بی سی تا چه اندازه در رقم خوردن فصلی ضعیف برای رئال نقش داشته است.

فصل گذشته 40 درصد، فصل 16-2015 شصت و نه درصد، فصل 15-2014 شصت و دو درصد و فصل 14-2013 نیز 60 درصد گل های رئال توسط BBC به ثمر رسیده بود.

606

کد خبر: 899147

وب گردی

وب گردی