دیدار نمایندگان رئیس دانشگاه آزادبا خانواده 3 دانشجوی جان باخته در نفتکش سانچی

نمایندگان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با خانواده 3 دانشجوی جان باخته در نفتکش سانچی دیدار کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد شیراز، دکتر محمدکاظم کاوه پیشقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، دکتر اسماعیل شمس الدینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی، هیات رئیسه و کارکنان واحدهای دانشگاهی شیراز و ممسنی با خانواده‌های دانشجویان جان باخته در حادثه نفتکش سانچی دیدار کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در این دیدار گفت: این دانشجویان نماد، اسوه و الگوی تلاش و جهاد در راه خداوند هستند و امیدواریم که خداوند روحشان را قرین رحمت خود کند و باید این شهدا نماد و الگویی برای همه ما و دانشجویان دیگر باشند.

وی افزود: غرق شدن کشتی سانچی در دل اقیانوس زخمی دیگر بر دل همه مردم این سرزمین بود و باید با ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار آنان و آرزوی صبر برای آنها از درگاه الهی باعث تسلای خاطر آنها شویم.

دکتر کاوه پیشقدم در حاشیه بازدید از فضاهای آموزشی و بخش های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی با پتانسیل علمی و دانشجویی بسیار بالا رشد خیلی خوبی داشته و تحول در دانشگاه بوجود آمده است.

وی اظهار داشت: این دانشگاه هم در زمینه گشترش رشته و هم در زمینه توسعه و جذب اعضای هیات علمی و فضای فیزیکی و آموزشی پیشرفت خیلی چشمگیری داشته است و باید در منطقه خود بصورت یک قطب علمی معرفی شود.

پیشقدم افزود: پیشرفت این دانشگاه را باید در عرصه رشته‌های تحصیلات تکمیلی و رشته‌هایی که کار آفرینی بالایی دارد ادامه بدهیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با توجه به جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی در کشور و لزوم پیشرفت و توسعه آن ابراز امیدواری کرد که مدیران دانشگاه با تعامل با مسئولان شهرستان و استان بتوانند در زمینه گسترش و پیشرفت رشته‌ها و توسعه دانشگاه‌ها گامی اساسی بردارند.

خانواده های سجاد عبداللهی و پوریا عیدی پور( جان باختگان حادثه نفتکش سانچی) از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی کشور و استان فارس به جهت ابراز همدردی با ارسال پیام و دیدار حضوری تقدیر کردند.

در این مراسم دکتر پیشقدم به نمایندگی از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی حضور یافت و پیام تسلیت رئیس دانشگاه را ابلاغ کرد.

پیام تسلیت «دکتر ولایتی» و «دکتر فرهاد رهبر» به خانواده دانشجویان جان باخته در حادثه نفتکش سانچی تقدیم شد

دکتر اسماعیل عبداللهی و جمعی از مسئولان استانی و دانشگاهی، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در مراسم گرامیداشت زنده‌یاد سجاد عبداللهی و پوریا عیدی پور دو تن از دانشجویان فقید نفتکش سانچی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ، شرکت و با خانواده آنان دیدار کردند.

عبداللهی با ابراز تأسف عمیق جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه استان بوشهر، پیام تسلیت دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را تقدیم خانواده آنان کرد.

وی همچنین با خانواده سعید دهقانی در یزد دیگر دانشجوی جان باخته در حادثه نفتکش سانچی ابراز همدردی کرد.

کد خبر: 899166

وب گردی

وب گردی