دانشجوی واحد بجنورد عازم رقابت‌های گرند پری تونس

عضو کمیسیون داوری جهانی از اعزام محمد محمدی بریمانلو، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد و جودوکار ملی‌پوش خراسان شمالی به رقابت‌های گرند پری تونس خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد بجنورد، کوروش خسرویار کارمند حوزه پژوهش و فناوری واحد بجنورد و مدیر تیم‌های ملی کوراش با اعلام این خبر گفت: نخستین مرحله از رقابت‌های گرند پری در سال 2018 از جمعه 29 دی آغاز و تا اول بهمن‌ماه سال جاری به میزبانی کشور تونس برگزار می‌شود.

خسرویار خاطرنشان کرد: محمد محمدی بریمانلو دانشجوی تربیت‌بدنی واحد بجنورد و تنها نماینده استان خراسان شمالی در وزن 73 کیلوگرم در این رقابت‌ها حضور دارد که وی پیش‌ازاین به خاطر آسیب‌دیدگی کتف از حضور در کمپ تمرینی ازبکستان بازماند و به فعالیت‌های درمانی مشغول بود و مجدداً تمرینات حرفه‌ای خود را از سر گرفت و برای رقابت‌های گرند پری تونس عازم این مسابقات شد.

وی اظهار کرد: با انجام آیین قرعه‌کشی رقابت‌های جودو گرند پری تونس، محمد محمدی بریمانلو از خراسان شمالی، ابتدا حریفی از برزیل را پیش رو دارد و در صورت پیروزی در گام دوم به مصاف برنده سوئیس و اسلونی خواهد رفت. در این رقابت‌ها تیم ملی جودو کشورمان با 6 جودوکار حضور دارند.

مدیر تیم‌های ملی کوراش اظهار داشت: از این رقابت‌ها به بعد به‌منظور کسب امتیاز برای المپیک 2020 در نظر گرفته می‌شود و بدین‌جهت این رقابت‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

خسرویار بابیان اینکه در مسابقات گرند پری همه کشورها می‌توانند حضور دارند افزود: 407 جودوکار از 48 کشور برای حضور در این رقابت‌ها ثبت‌نام کرده‌اند و مسابقات از سطح بسیار خوبی برخوردار است.

عضو کمیسیون داوری جهانی گفت: علی قلی پور در وزن منهای 60 کیلوگرم، علیرضا خجسته و قاسم نوری زاده وزن 66 کیلوگرم، سعید مولایی وزن 81 و جواد محجوب وزن مثبت 100 کیلوگرم دیگر اعضای تیم ملی اعزامی ایران به این رقابت‌ها هستند. این نخستین مسابقه‌ای است که با قوانین جدید داوری که قرار بود از ژانویه سال 2017 شروع شود، برگزار می‌شود.

کد خبر: 899167

وب گردی

وب گردی