نتایج نمایندگان ایران در روز نخست جام‌جهانی اسکی معلولان

مسابقات جام جهانی اسکی معلولان در رشته صحرانوردی در آلمان برگزار شد و نمایندگان ایران در کلاسیک ۲۰ کیلومتر به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش ایسکانیوز، جام جهانی اسکی معلولان در رشته صحرانوردی با حضور 18 ورزشکار از 30 کشور در آلمان برگزار شد و نمایندگان ایران در کلاس‌های ایستاده، نشسته و نابینایان در کلاسک 20 کیلومتر به رقابت پرداختند که در پایان این رقابت‌ها نتایج زیر کسب شد.

حسن میرزاحسینی در کلاس نشسته عنوان سی و ششم را در میان ۴۲ شرکت کننده به دست آورد. در این کلاس «الکساندر داویدوویچ» و «ایوان گولبکوف» از کشور بیطرف و «اندرو سوله» از آمریکا عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

ابوالفضل خطیبی و مهدی حسین نژاد نیز در کلاس ایستاده رقابت کردند که خطیبی عنوان بیست و چهارم و حسین نژاد عنوان سی و یکم را کسب کردند. «ولادیسلاو لکومتسف» از کشور بیطرف، «مارک آرندز» از کانادا و «ایلکا تومیستو» از فنلاند به ترتیب اول تا سوم شدند.

الهه قلی فلاح نماینده بانوان ایران در بخش نابینایان شرکت کرد و عنوان دوازدهم را کسب کرد. «میخالینا لیسووا» به عنوان ورزشکار بیطرف، «ساخاننکار» از بلاروس و « النا رمیزووا» به عنوان ورزشکار بیطرف عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

مسابقات امروز یک‌شنبه در قسمت پاتیناژ برگزار می شود. ملی پوشان کشورمان روز دوشنبه استراحت خواهند کرد و روز سه شنبه در بخش سرعتی ۱۲۰۰ متر رقابت خواهند کرد.

602

کد خبر: 899174

وب گردی

وب گردی