کیادربندسری: به تور اروپا نمی‌رویم چون یورو گران است!/ کمبود برف، ما را به دردسر انداخت/ امیدوارم نتایج بهتری بگیریم

اسکی‌باز ملی‌پوش کشورمان گفت: امیدوارم که بتوانیم در این المپیک نسبت به المپیک‌های گذشته، نتایج بهتری بگیریم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد کیادربندسری در مورد مسابقات اسکی دربندسر اظهار داشت: متأسفانه با کمبود برفی که ایجاد شده، شرایط برای برگزاری مسابقات در مجموعه دربندسر با سختی مواجه شده اما باز هم توانستند این مجموعه را سریعا آماده کنند. این مسابقات از اهمیت زیادی برخوردار است چون حکم انتخابی المپیک زمستانی را دارد.

وی ادامه داد: امروز آخرین دوره این مسابقات در دربندسر برگزار می‌شود و فردا اسامی نهایی برای اعزام به المپیک زمستانی اعلام خواهد شد. سطح مسابقات بسیار بالاست و از کشورهای مختلفی در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند. امیدوارم که بتوانیم در این المپیک نسبت به المپیک‌های گذشته، نتایج بهتری بگیریم.

اسکی‌باز ملی‌پوش کشورمان تصریح کرد: من در المپیک سوچی روسیه، سی‌ام شدم اما امسال شرایط بسیار متفاوت است و اردوهای خوبی را در اتریش برگزار کردیم و از آمادگی بالایی برای مسابقات برخورداریم. هم‌اکنون فدراسیون اسکی به سمت جوانگرایی پیش می‌رود و از جوانان در سنین مختلف استفاده می‌کند. امیدوارم این جوانان بتوانند جایگاه بالاتری نسبت به ما کسب کنند.

کیادربندسری در مورد اینکه چرا در تور 30 مرحله‌ای اروپا شرکت نمی‌کنید، گفت: از لحاظ هزینه و شرایط بدنی، به صرفه نیست و با توجه به گرانی یورو، فدراسیون توان پرداخت هزینه‌ها ندارد.

604

کد خبر: 899259

وب گردی

وب گردی