استاندار اردبیل: سقف تسهیلات اشتغال فراگیر ۵۶۴ میلیارد تومان است

استاندار اردبیل از اعطای تسهیلات ۵۶۴ میلیارد تومانی برای طرح اشتغال فراگیر در استان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، اکبر بهنام جو صبح امروز در محل مدیریت شعب بانک ملی، درجلسه بررسی آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات طرح اشتغال فراگیر در استان اردبیل اظهار کرد: در اجرای طرح اشتغال فراگیر بایستی تمامی دستگاه های اجرایی تعامل لازم را با بانک های عامل جهت جذب این اعتبار داشته باشند.

وی با اشاره به این که نمایندگان بانک ها یک روز در میان برای بررسی مشکلات و موانع جلسه داشته باشند، افزود:تشکیل کمیته فنی برنامه اشتغال در محل دستگاه های اجرایی مرتبط با طرح اشتغال فراگیر با حضور نماینده بانک های عامل می تواند از تراکم برخی موانع بکاهد.

بهنام جو افزود: خوشبختانه گام اول در طی مراحل اشتغال فراگیر مطلوب بوده و برخورد مناسب و تکریم ارباب رجوع وظیفه کلیه افراد درگیر با طرح تا حصول نتیجه می باشد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه بانک ها و دستگاه های اجرایی مرتبط نماینده ویژه برای پیگیری موضوع انتخاب کنند افزود: برای تکریم ارباب رجوع جلسات مستمری جهت توجیه کامل متقاضیان استفاده از تسهیلات فراگیر برگزار شود تا در آینده افرادی که شرایط لازم را نداشته سردرگم و آزرده خاطر نشوند.

در این جلسه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و مدیریت شعب بانک ملی استان طی سخنانی آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات طرح اشتغال فراگیر در استان اردبیل را تشریح کردند.

901

کد خبر: 899340

وب گردی

وب گردی