لزوم تداوم پخش مستندهای روشنگرانه در موضوع فتنه / آگاهی بخشی سیاسی وظیفه رسانه ملی

بسیج دانشجویی چند دانشگاه تهران در نامه ای به دکتر علی عسکری رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی از این سازمان برای تولید و پخش مستند خارج از دید قدردانی کردند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، بسیج دانشجویی چند دانشگاه تهران در نامه ای خطاب به رئیس رسانه ملی از این سازمان برای تولید و پخش مستند خارج از دید را تحسین کردند.

بسیج دانشجویی دانشگاه ها در این نامه یکی از وظایف مهم رسانه ملی به مثابه دانشگاه عمومی را آگاهی بخشی سیاسی عنوان کرده و نوشته است: این آگاهی برای تبدیل شدن به بصیرت سیاسی نیاز به ارایه اخبار و اطلاعات صحیح، بی‌طرفانه و به دور از هیاهوهای جریان های سیاسی دارد.

در بخش های دیگری از این نامه آمده است: «اقدام بصیرت افزای رسانه ملی در خصوص تولید و پخش مستند "خارج از دید" که نگاهی متفاوت از فتنه 88 را به نمایش می گذارد قابل تحسین دانسته و امیدواریم در شرایط غبارآلودگی فضا که رسانه های بیگانه سعی در تحریف تاریخ و رویدادها دارند، مسیر بصیرت افزایی با پخش مستندهای روشنگرانه در موضوع فتنه در رسانه ملی همچنان ادامه یابد.

ما دانشجویان بسیجی دانشگاه های تهران ضمن قدردانی از اتخاذ تصمیمات مدبرانه و روشنگرانه جنابعالی در تولید و پخش مستند " خارج از دید" در رسانه ملی، امیدواریم با تداوم این نگاه انقلابی، سازمان صداوسیما در مسیر واقعی خود حرکت کرده و در جایگاه اصلی که مورد نظر رهبر معظم انقلاب برای دستیابی به رسانه طراز انقلاب اسلامی است باقی بماند.»

گفتنی است این نامه از طرف بسیج دانشجویی دانشگاه های خواجه نصیرالدین طوسی، علوم پزشکی شهید بهشتی، ایران و بقیه الله، دانشگاه های شاهد، فرهنگیان، شهید رجایی، صنعت هواپیمایی، صدرا، علم و فرهنگ، مذاهب اسلامی، دانشگاه امام حسین(ع)، امام صادق (ع)، مالک اشتر، صداوسیما و دانشکده نقشه برداری وزارت دفاع صادر شده است.

کد خبر: 899408

وب گردی

وب گردی