دزفول پذیرای ۸ شهید گمنام می‌شود

هم زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) هشت شهید دفاع مقدس در دزفول به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، هم زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) هشت شهید دفاع مقدس در دزفول به خاک سپرده می‌شودو مردم شهرهای شمالی استان خوزستان با فرزندان مقاوم و رشید خود وداع می‌کنند.

بهزاد جولایی با اشاره به این که برای وداع با این شهدای ویژه برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی و آماده‌سازی شده است اظهار داشت: با توجه به نقش محوری دزفول در هشت سال دفاع مقدس، تمام خدمات مورد نیاز به جهت تشییع پیکر پاک و مطهر این شهدای عالی قدر پیش‌بینی و فراهم شده است.

وی افزود: پیکر پاک و مطهر هشت شهدای گمنام با حضور پر شور مردم مؤمن و انقلابی دزفول در روستای خیبر، تیپ 292 زرهی دزفول، شهر حمزه و روستای چغامیش به خاک سپرده و مردم شهر مقاومت ایران با فرزندان خود وداعی ماندگار می‌کنند.

مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول ادامه داد: در آئین‌های خاک سپاری و وداع با شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس رزمندگان مدافعان حرم و خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف اجتماعی شهرستان حضور و ویژه برنامه‌های مختلفی با هدف نکوداشت شایسته این شهدا طراحی و به اجرا می‌‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم تاکنون بیش از 28 شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در بخش‌های مختلف شهری و روستایی دزفول به خاک سپرده شده و مردم دیار مقاومت این بار نیز با حضور حماسی خود تجدید بیعتی باشکوه با ولایت‌فقیه و راه شهدا داشته و بر استمرار مسیر الهی خود تاکید می‌کنند.

تاکنون پیکر پاک و مطهر 8 شهید گمنام در یادمان شهدای گمنام دزفول، پنج شهید گمنام در آرامستان شهیدآباد، 5 شهید گمنام در دانشگاه آزاد، 2 شهید گمنام در حوزه علمیه بانوان، 2 شهید گمنام در سردشت، 2 شهید گمنام در شهر امام، 2 شهید گمنام در میانرود و 2 شهید گمنام در صفی‌آباد دزفول به خاک سپرده شده‌اند.

901/900

کد خبر: 899522

وب گردی

وب گردی