انصاری‌فرد: وقتی لباسم را به هوادار معلول دادم، احساس خوبی داشتم/برای مسعود متاسفم که با ما رقیب شد!

مهاجم ایرانی المپیاکوس پس از درخشش برای تیمش گفت: من گل هایم را به خداوند بزرگ اختصاص دادم و این کاری است که همیشه انجام می‌دهم.

به گزارش ایسکانیوز ، از هفته هجدهم رقابت‌های سوپرلیگ یونان شب گذشته المپیاکوس میزبان ژانتی بود و با 3 گل به پیروزی رسید. در این دیدار کریم انصاری فرد موفق شد دو گل در دقایق 26 (پنالتی) و 87 به ثمر برساند.

کریم انصاری فرد پس از درخشش برای تیمش در مصاحبه با شبکه نوا اسپورت یونان گفت: من گل هایم را به خداوند بزرگ اختصاص دادم و این کاری است که همیشه انجام می‌دهم. همه ادیان به خداوند اعتقاد دارند و من نیز به نوبه خودم از با سجده شکر از خداوند تشکر می‌کنم.

وی افزود: پیش از این هم عنوان کردم هر مربی‌ای برنامه و تاکتیک خاص خود را دارد و بازیکنان باید این برنامه‌ها را پیدا کنند. مربی کنونی ما می خواهد که بازیکنان در سطح عالی ظاهر شوند و بازی سرعتی در دستور کارش است و زمان بازی اگر توپ را از دست دادیم باید فشار را بیشتر کنیم تا توپ را دوباره از رقیب بگیریم. به نظرم ما توانایی این بازی را داریم که به سرعت پرس کنیم و توپ را از رقیب بگیریم.

مهاجم ایرانی درباره ابتدای فصل که نیمکت نشین محض بود این طور گفت: همه بازیکنان می‌خواهد در ترکیب اصلی حضور پیدا کنند و برای تیم بازی کنند. من ۳ ماه اول فصل را با تصمیم سرمربی تنها چند دقیقه بازی کردم البته من با وجود این تصمیمات چیزی نگفتم و هیچ مشکلی نداشتم. بازی های زیادی از دست دادم و من با تمام وجودم تمرین می‌کردم تا فرصتی برایم فراهم شود تا خودم را نشان دهم. خداوند را شاکرم که فرصت بازگشت به تیم را به من داد و امیدوارم تا پایان فصل به همین شکل عمل کنم.

انصاری فرد درباره اینکه در مرحله بعد جام حذفی با آ.اک که مسعود شجاعی را ترکیب خود دارد، رقیب شدند، گفت: در آ.اک مسعود دوستم است. من او را از ۱۴ سال پیش می‌شناسم. به احترام می‌گذارم و او را دوست دارم اما برای مسعود متاسفم چون آنها در بازی چهارشنبه پیش رو هیچ فرصتی نخواهند داشت. ما رقیبمان در فشار می‌گذاریم و در این بازی تنها مسعود در فشار نخواهد بود بلکه تمام تیم آ.اک کار سختی دارند. ما برای قهرمانی می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم که هم سوپر لیگ و هم جام حذفی را فتح کنیم تا هواداران را خوشحال کنیم.

انصاری فرد در پایان درباره هواداران المپیاکوس که در حین بازی اسم را فریاد می‌زدند و تشویقش می‌کردند،گفت: این احساس فوق العاده‌ای است که هواداران اسمت را فریاد بزنند. این اقدام آنها به من قدرت و انرژی داد. هواداران همیشه پشتیبان ما هستند و زمانیکه نامت را فریاد می‌زنند به این معناست که آنها را خوشحال کرده‌ای. وقتی لباسم را به آن هواداران معلول دادم احساس خیلی خوبی داشتم چون این افراد با وجود مشکلاتی که دارند برای دیدن بازی ما به ورزشگاه می‌آیند. او نزدیک به من بود و من فکر کردم که می‌توانم هدیه کوچکی به او بدهم.

602

کد خبر: 899532

وب گردی

وب گردی