آقای گلی بازیکن ایرانی در تورنمنت ترکیه/ پسران طلایی در جمع 10 تیم برتر رقابت‌ها

تیم پسران فوتبال طلایی به عنوان تنهاترین نماینده ایران در رقابت‌های آنتالیای ترکیه توانست در جمع 10 تیم برتر این رقابت‌ها قرار بگیرد.

به گزارش ایسکانیوز ،تورنمنت بین‌المللی فوتبال نونهالان آنتالیای ترکیه دیروز برای تنها نماینده ایران به پایان رسید و تیم ایرانی در جمع 10تیم برتر مسابقات قرار گرفت.
بر این اساس، تیم پسران طلایی ایران به عنوان تنهاترین نماینده ایران در رقابت‌ها شرکت کرده بود که در رده زیر 12 سال بعد از صعود از مرحله گروهی، با تیم ترابزون اسپور یکی از تیم‌های مطرح فوتبال ترکیه روبه رو شد که در نیمه اول این دیدار با ناداوری، نتیجه را 4-0 واگذار کرد. اما در نیمه دوم توانست با 4 گل محمدرضا مویدی نتیجه را به تساوی 4-4 بکشاند.
اما در ضربات پنالتی این تیم نتوانست حریف صاحب نام ترکیه‌ای را شکست دهد و در پایان تورنمنت در جمع ۳۲ تیم به مقام نهم دست یافت و « محمد رضا مویدی » با به ثمر رساندن ۱۰ گل آقای گلی تورنمنت جهانی آنتالیای ترکیه در رده ۱۲ سال شناخته شد.
نتایج این تیم در رده 12 سال در گروه بازنده‌ها به شرح زیر می‌باشد؛

پسران طلایی 2 - کارابیر 0
زنندگان گل: مهدی خطیبی و حسام میرترابی

پسران طلایی 3 - دی.اس.آی 1
زنندگان گل: 2 گل محمدرضا مویدی و ۱ گل مهرداد حسرتی

پسران طلایی 1 - سیتی اسپورت 0
زننده گل: محمدجواد جهانی

اما این تیم در رده 13 سال هم در این رقابت‌ها شرکت کرد و در رده سوم گروه خود قرار گرفت اما بدلیل اینکه بهترین تیم سوم گروه شناخته شد، به مرحله بعدی مسابقات راه پیدا کرد. که در مجموع توانست از بین 32 تیم حاضر در این رقابت‌ها، رتبه دهم را از آن خود کرد.

602

کد خبر: 899580

وب گردی

وب گردی