غرش شلیک راکت فجر۵ و موشک نازعات در اولین روز رزمایش مشترک ارتش

دریادار موسوی گفت: در روز اول رزمایش محمد رسول‌الله(ص)۵، نیروی زمینی ارتش برای کمک و مشارکت به نیروی دریایی برای دفاع از ساحل و ممانعت از نفوذ ذشمن به انجام پدافند قاطع و بکارگیری راکت فجر 5 و موشک نازعات کرد.

به گزارش ایسکانیوز دریادار سیدمحمود موسوی سخنگوی رزمایش محمد رسول‌الله(ص)۵ در ابتدای روز اول رزمایش اظهار داشت: امروز شاهد عملکرد یگان‌های شناوری سطحی، زیرسطحی و پروازی در صحنه دریا برای رصد فعالیت، شناسایی و رهگیری و در نهایت انهدام یگان‌های دشمن برای جلوگیری از نزدیک شدن آنها به آب‌های کشور بودیم.

وی تاکید کرد: پس از آن شاهد عملکرد یگان‌های مدافع نوار ساحلی اعم از تکاور وعملیات ویژه با شناورهای هجومی برای انهدام یگان‌های نفوذی بودیم.

سخنگوی رزمایش محمد رسول‌الله 5(ص) تصریح کرد: در نهایت نیروی زمینی ارتش برای کمک و مشارکت به نیروی دریایی برای دفاع از ساحل و ممانعت از نفوذ ذشمن به عمق کشور با بهره‌گیری از سازمان رزم خود وارد عمل شد و با دفاع ساحلی و ایجاد موانع و کمین و انجام پدافند قاطع در مقابل نیروهای دشمن و بکارگیری راکت فجر 5 و موشک نازعات در کنار پشتیبانی نیروی هوایی و تیزپروازان هوانیروز و توپخانه حجم سنگینی از آتش را به نیروهای دشمن وارد کردند و در پایان با استفاده از تاکتیک زمین مسلح برای انهدام کامل دشمن عملیات خود را به پایان رساندند.

موسوی در پایان اظهار داشت: در طول این عملیات‌ها تیز پروازان نیروی هوایی ارتش به پشتیبانی از یگان‌های زمینی و دریایی پرداختند و قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا با چشمانی کاملا بیدار منطقه را کاملا رصد و آماده مقابله با نفوذ دشمن است.

منبع : فارس

کد خبر: 899619

وب گردی

وب گردی