نخستین شکست شاگردان ماچک/ کار صعود به  مسابقات جهانی هندبال سخت شد

تیم ملی هندبال ایران در دور دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا امروز برابر عربستان قرار گرفت و نتیجه را به حریف واگذار کرد.

به گزارش ایسکانیوز ، هجدهمین دوره رقابت‌هاى هندبال قهرمانی مردان آسیا از 28 دی ماه تا 8 بهمن ماه به میزبانی کره‌جنوبی برگزار می‌شود. تیم ملی هندبال ایران در نخستین بازی مرحله دوم این مسابقات برابر عربستان قرار گرفت که این بازی با نتیجه 26 بر 23 به سود عربستان خاتمه پیدا کرد.

تیم ایران که در مرحله مقدماتی این مسابقات با تیم‌های ازبکستان و ژاپن همگروه بود توانست هر دو حریف خود را شکست دهد. شاگردان ماچک در بازی نخست خود با نتیجه 37 بر 18 توانستند ازبکستان را شکست دهند و در دومین مسابقه خود برابر ژاپن قرار گرفت و توانست با نتیجه 37 بر 32 حریف خود را شکست دهد.

گروه بندی مرحله دوم به شرح زیر است:
گروه اول: ایران، عمان، کره جنوبی، عربستان
گروه دوم: قطر، بحرین، ژاپن، امارات
گروه سوم: ازبکستان، هند، نیوزلند
گروه چهارم: استرالیا، چین، بنگلادش

برنامه بازی‌های باقی مانده ایران به شرح زیر است:

ایران - کره‌جنوبی، سه‌شنبه 3 بهمن ماه، ساعت 13:30 (به وقت تهران)

ایران - عمان، چهارشنبه 4 بهمن ماه، ساعت 11:30 (به وقت تهران)

تیم‌ها روز پنج‌شنبه، 5 بهمن ماه استراحت خواهند کرد و سپس روز جمعه تیم‌های چهارم گروه اول و دوم برای جایگاه هفتم و هشتم و تیم‌های سوم این دو گروه برای رده پنجم و ششم به مصاف هم خواهند رفت. همچنین تیم‌های اول تا چهارم گروه سوم و چهارم برای کسب جایگاه 9 تا 14 با هم دیدار می‌کنند.

تیم‌های اول و دوم گروه‌های اول و دوم هم در مرحله نیمه‌نهایی برابر هم قرار می‌گیرند. روز شنبه 7 بهمن ماه تیم‌ها استراحت دارند و یک‌شنبه 8 بهمن ماه دیدار فینال و رده‌بندی برگزار خواهد شد.

602

کد خبر: 899637

وب گردی

وب گردی