بودجه مقابله با گرد و غبار خوزستان از مجلس رای خواهد گرفت

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با مبلغ بودجه اختصاص داده شده برای مقابله با گرد و غبار در سال 97 گفت: رقمی که برای این بودجه در نظر گرفته شده رقم کاملا مورد قبولی است.

به گزارش ایسکانیوز، روز گذشته یکشنبه اول بهمن ماه معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست در گفت وگویی با اشاره به پیشنهاد سازمان محیط زیست برای پیش‌بینی بودجه گرد و غبار در سال ۹۷ اظهار داشت که در لایحه بودجه پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی ۱۵۰ میلیون دلار برای مقابله با گرد و غبار جنوب کشور از جمله خوزستان در نظر گرفته شده که متاسفانه توسط کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی حذف شد.

غلامرضا شرفی با تکذیب خبر حذف بودجه مقابله با گرد و غبار در سال 97 در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: ردیفی که برای ریزگردها در بودجه در نظر گرفته شده در دست سازمان محیط زیست است که در حال حاضر مراحل هماهنگی این بودجه در حال شکل گیری است.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی هایی که صورت خواهد گرفت این بودجه به مجلس می آید و حتما رای خواهد گرفت و جای نگرانی ندارد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رقمی که برای بودجه مقابله با گرد و غبار در نظر گرفته شده رقم کاملا مورد قبولی است.

شرفی با اشاره به وضعیت گرد و غبار در سطح استان خوزستان اظهار داشت: کلیه نمایندگان استان خوزستان در چارچوب اختیارات و وظایف قانونی خود پیگیری هایی را از سوی دستگاه های مربوطه مانند ریاست جمهوری، دفتر معاون رئیس جمهور و سازمان محیط زیست را انجام داده اند تا مشکل گرد و غبار در استان حل شود.

وی افزود: روز گذشته در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برخی از نمایندگان در نطقی که داشتند به مسوولین ذیربط برای حل معضل گرد و غبار تذکر دادند.

901/900

کد خبر: 899669

وب گردی

وب گردی