راه‌اندازی سامانه‌ ثبت‌نام کارآفرینان بدون مدرک در دانشگاه آزاد

سرپرست باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی از راه‌اندازی سامانه‌ای برای ثبت‌نام کارآفرینان بی‌مدرک خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر حبیب آراسته‌راد گفت: براساس دستور دکتر ولایتی و دکتر فرهاد رهبر، باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی ماموریت شناسایی نخبگان بی‌مدرک را برعهده گرفته است. بر این اساس باید این کارآفرینان برای حل مشکلات کشور شناسایی شوند.

سرپرست باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی از راه‌اندازی سامانه‌ای برای ثبت‌نام کارآفرینان بی‌مدرک خبر داد و افزود: این کارآفرینان در سامانه ثبت‌نام می‌کنند و سپس اسامی این کارآفرینان در اختیار صنایع مورد نیاز قرار می‌گیرد تا ارتباطات لازم به وجود آید و در پی آن مشکلات محول‌شده حل شود. باشگاه پژوهشگران به عنوان واسط صنایع و کارآفرینان مسائل را شناسایی و به کارآفرینان ارجاع می‌دهد.

دکتر آراسته‌راد گفت: همچنین بعد از شناسایی این افراد قصد داریم مسابقه‌ای برگزار کنیم تا این افراد توانایی خود را ارائه دهند، و در پی آن هم می‌توان موضوعات تخصصی را به افراد ارجاع داد. به زودی این مسابقه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: از دیگر مشوق‌هایی که برای جذب کارآفرینان بی‌مدرک درنظر گرفته‌ایم مدیریت کسب و کار آنهاست، دراین زمینه نیز باشگاه پژوهشگران آنها را هدایت خواهد کرد تا بتوانند کاری متناسب با تخصص خود بیایند.

منبع: آنا

کد خبر: 899672

وب گردی

وب گردی