«درنیومده» به تالار مولوی می رود

نمایش «درنیومده» به کارگردانی سعید زارعی از تاریخ 13 بهمن سال جاری در تالار مولوی روی صحنه خواهد رفت. 

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مشاور رسانه ای این پروژه، «درنیومده» عنوان نمایش تازه ای به نویسندگی و کارگردانی سعید زارعی است که بعد از دو سال تمرین مداوم از تاریخ 13 بهمن در تالار مولوی اجرا خواهد شد.

سعید زارعی بازیگر و کارگردان جوان تئاتر که این روزها نمایش «شرقی غمگین» را در پردیس تئاتر شهرزاد در حال اجرا دارد، نمایش تازه اش با عنوان «درنیومده» به زودی روی صحنه خواهد رفت.

طبق برنامه ریزی های انجام شده، تمرین های این گروهی نمایشی نزدیک به دوسال است که آغاز شده اما به دلایل مختلف اجرای آن به تاخیر افتاده بود و قرار است که به زودی و در تاریخ مذکور اجرای آن آغاز شود.

پیش فروش بلیت های این نمایش آغاز شده و هرروز ساعت 18:45 روی صحنه می رود.

بازیگرانی که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند از چهره های جوان در حوزه تئاتر محسوب می‌شوند. امین اسفندیار، آوا تدین، جواد قاسملو، اسماعیل گرجى و میثم نوروزى بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

عوامل این نمایش عبارتند از: نویسنده و کارگردان: سعید زارعى، تهیه کننده: آرش شجاعى، موسیقى: آلین جوهرچى، گرافیست: رضا چاووشى، ساخت تیزر: على زندیه، نگار نیکخواه آزاد، گلدیس نمازیان، عکاس ها: شاهین آزما، گلدیس نمازیان، آرمین مقدم، طراح نور: مسعود رنجبر، طراح صدا: کیارش خدا شناس، مشاور رسانه اى و مدیر روابط عمومى: سام بهشتى، مدیر تبلیغات مجازى: امیر قالیچى، مدیر اجرا: مهشید قیصرى، مدیر صحنه: مهسا پورحسن، مدیر تبلیغات: وحید خداداى.

501

کد خبر: 899681

وب گردی

وب گردی