ثبت نام بدون آزمون و با سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی بوکان آغاز شد

ثبت نام بدون آزمون و با سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در بیش از 50 رشته تحصیلی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، دکتر سلمان حمیدی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان با اعلام این خبر گفت: تمام رشته های بدون آزمون در این دانشگاه از جمله رشته های کاربردی بوده و علاقه مندان به تحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان می توانند به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برای ثبت نام اولیه به نشانی www.azmoon.org مراجعه کرده و پس از دریافت دفترچه راهنما و آشنایی با رشته های متعدد این دانشگاه اقدام به ثبت نام کنند.

دکتر حمیدی افزود: «برای ثبت نام در دوره های بدون آزمون از طریق سایت ثبت نام، داوطلبان ابتدا دفترچه راهنما را از سایت مرکز آزمون به آدرس ذکر شده دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی‌های کامل در مورد رشته مورد نظر، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.»

وی بیان کرد: داوطلبان پس از ثبت نام اولیه در سایت باید نسبت به ثبت نام نهایی خود با مراجعه به حوزه آموزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان اقدام کنند.

حمیدی اظهار کرد: افرادی که ثبت نام نهایی خود را انجام داده و واجد شرایط باشند می توانند از نیسمال دوم 96 در این دانشگاه مشغول به تحصیل شوند.

وی افزود: داوطلبان باید قبل از ثبت نام در مورد رشته و یا واحد دانشگاهی مورد علاقه خود دقت لازم را به عمل آورند، زیرا امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی وجود ندارد. داوطلبان در صورت تمایل می توانند با تهیه مجدد کارت اعتباری نسبت به ثبت نام در رشته و یا محل جدید اقدام نمایند.

حمیدی در ادامه گفت: به دانشجویان وام های بدون بهره وزارت علوم و صندوق رفاه دانشگاه برای هر ترم پرداخت خواهد شد.

وی یادآور شد:مدارک ثبت‌ نام نهایی و دیگر اطلاعات لازم در خصوص رشته های موجود در این واحد دانشگاهی در سایت دانشگاه به آدرس www.iau-boukan.ac.ir درج ‌شده و علاوه بر این دواطلبان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 04446285400 داخلی 134 و یا 09381187932 تماس حاصل نمایند.

کد خبر: 899701

وب گردی

وب گردی