ترقی: نفوذی ها مهم ترین نقش را در ایجاد نارضایتی دارند

معاون بین الملل حزب موتلفه در خصوص نفوذی ها اظهار داشت: نفوذی ها مهم ترین نقش را در جلوگیری از تحقق اهداف انقلاب اسلامی و منحرف کردن آن از ریل اصلی آن و به طور طبیعی ایجاد نارضایتی و ناامیدی در مردم و مایوس کردن نسل جوان از اسلام برای اداره مطلوب جامعه را دارند.

حمید رضا ترقی معاون بین الملل حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز درپاسخ به این پرسش که نفوذی ها چه اندازه در ایجاد نارضایتی های اجتماعی و اقتصادی می توانند نقش داشته باشند گفت: نفوذی ها مهم ترین نقش را در جلوگیری از تحقق اهداف انقلاب اسلامی و منحرف کردن آن از ریل اصلی آن و به طور طبیعی ایجاد نارضایتی و ناامیدی در مردم و مایوس کردن نسل جوان از اسلام برای اداره مطلوب جامعه را دارند.

وی در مورد هدف نفوذی ها اظهار داشت: رسالت آن ها این است تا جمهوری اسلامی را در رسیدن اهداف خود که برای مردم ملموس باشد ناکام بگذارند و کاری می کنند که نظام نتواند به سرعت به آرمان های مقدس خود اعم از عدالت اجتماعی، رفاه اقتصادی ،پیشرفت علمی و تکنولوژی و ساختن جامعه نمونه اسلامی دست پیدا بکنند.

ترقی تصریح کرد: با توجه به نقش نفوذی ها می توان آنها را عامل اصلی نا امیدی و نارضایتی مردم از عملکرد دولت های اسلامی تلقی کرد.

معاون بین الملل حزب موتلفه اسلامی در مورد عامل اصلی نفوذ در سیستم های اجرایی گفت: فقدان شایسته سالاری ،نبود گزینش دقیق کارگزاران جمهوری اسلامی و کم رنگ شدن شاخص های انقلابی بودن در انتصاب افراد ، بی توجهی به سوابق و وابستگی های افراد در انتصاب آنها به مسئولیت های مهم، کم توجهی به دوتابعیتی ها در کشور و در نهایت حاکمیت دیدگاه های سکولاریستی در دستگاه های اجرایی کشور است.

وی در ادامه اظهار داشت: اگر بخواهیم مکتب و اندیشه ای را اجرا کنیم به طور قطع توسط عناصر غیر مکتبی نمی شود یک نظام دینی را در جمعه ساری و جاری کرد.

ترقی تأکد کرد: باید عوامل اجرایی نظامی که مبتنی بر مکتب و دین شکل گرفته عناصری دینی باشند و اگراین دقت در گزینش ها مورد توجه قرار نگیرد ما همچنان شاهد ورود نفوذی ها به سیستم اجرایی فکری و مطالعاتی کشور هستیم.

معاون بین الملل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: نفوذی ها فقط در عرصه اجرا نقش ایفا نمی کنند بلکه در مراکز تصمیم سازی و تصمیم گیری حتی در مراکز مطالعاتی و تحقیقاتی تاثیر گذار هستند و می توانند زمینه تصمیم گیری های غلط در مسئولان را فراهم کنند.

وی در پایان تأکید کرد: در همه زمینه باید دقت در گزینش کارشناسان و مشاوران صورت بگیرد تا جلوی ورود نفوذی ها به سیستم کشور به وجود بیاید.


303

کد خبر: 899724

وب گردی

وب گردی