چراغ سبز صدا و سیما به جشنواره فیلم فجر/ جشنواره کمبود برنامه تلویزیون را پر می کند

سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در حالی کمتر از 10 روز دیگر آغاز می شود که شنیده شده سازمان صدا و سیما سهم فراوانی از زمان خود را به برنامه های زنده با موضوع این رویداد سینمایی اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، سی و ششمین جشنواره فیلم فجر کمتر از 10 روز دیگر آغاز می شود و این در حالی است که سازمان صدا و سیما سهم فراوانی از زمان رادیو و تلویزیون را به تولید برنامه های زنده درباره این رویداد سینمایی اختصاص داده است.

بر اساس شنیده های خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، با توجه به اینکه کشور در آستانه ورود به چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی است اما سازمان صدا و سیما برنامه های ویژه و مناسبی را برای ایام دهه فجر تهیه و تولید نکرده است و به همین مناسبت و به دلیل تقارن جشن های انقلاب با برگزاری جشنواره فیلم فجر، صدا و سیمای جمهوری اسلامی تصمیم گرفته تا سهم بیشتری از آنتن خود را به برنامه های زنده پیرامون جشنواره فیلم فجر اختصاص دهد و گفته شده که زمان در نظر گرفته شده برای برنامه های زنده تلویزیونی و رادیویی با موضوع جشنواره فیلم فجر تا کنون بی سابقه بوده است.

شاید انتخاب مهران مدیری به عنوان مجری برنامه سینمایی «هفت» در روزهای برگزاری جشنواره فجر هم به دلیل فقر تلویزیون در تولید برنامه های مفرح و سرگرم کننده به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی باشد.

هر چند این موضوع را هم می توان به عنوان چراغ سبز سازمان صدا و سیما به سینما مورد بررسی قرار داد.

به گزارش ایسکانیوز، یکی از موضوعاتی که در سال های گذشته هدف نقد منتقدان تلویزیون قرار گرفته، کمبود برنامه های مناسبتی این رسانه است که در دهه 90 به اوج خود رسیده است.

501

کد خبر: 899750

وب گردی

وب گردی