توسعه پایدار فراگیرى عدل و آزادى است/ دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات در قالب مسئولیت اجتماعی

وزیر راه و شهرسازى با اشاره به اینکه توسعه پایدار یک فراگیرى عدل و آزادى است و تنها به بحث زیست محیطى محدود نمى شود، گفت: توسعه پایدار به آن مفهوم که مدنظر من است و مسئولیت اجتماعى به آن صورت که باید محقق شود دسترسى آزاد شهروندان به اطلاعات است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ عباس آخوندى، وزیر راه و شهرسازى در همایش مسئولیت اجتماعى و توسعه پایدار که امروز برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: از جمله مسایلى که بسیار مطرح است، سه عنصر صنعت روابط عمومى،توسعه پایدار و مسئولیت اجتماعى است.

او در ادامه بیان کرد: صنعت روابط عمومى دسترسى آزاد شهروندان است که به عنوان اصلى ترین ماموریت روابط عمومى تلقى مى شود.
آخوندى اظهار داشت: در خصوص مسئولیت اجتماعى در ابتدا باید مشخص شود که آیا یک اقدام داوطلبانه است یا یک مسئولیت حقوقى؟ این سوالى است که براى جامعه ما بسیار مهم است تا به یک جمع بندى دست یابد.

سکاندار وزارت راه و شهرسازى افزود: از نظر من مزیت اجتماعى بخشى از اخلاق عمومى است و یک باید و شاید نیست.

او خاطرنشان کرد: نکته مورد نظر این است که توسعه پایدار یک فراگیرى عدل و آزادى است و تنها به بحث زیست محیطى محدود نمى شود.


آخوندى گفت: توسعه پایدار به آن مفهوم که مدنظر من است و مسئولیت اجتماعى به آن صورت که باید محقق شود دسترسى آزاد شهروندان به اطلاعات است.

این عضو کابینه دولت دوازدهم افزود: مسئولیت اجتماعى بیشتر از این پدیده رخ داد که خواستند شرکتى را که موجب آلودگى محیط زیست شده را مجبور کنند تا این آلودگى مرتفع شود.

402

کد خبر: 899791

وب گردی

وب گردی