فراخوان چهارمین همایش تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای منتشر شد

دبیرخانه تبیین اندیشه دفاعی در راستای اثرگذاری در حوزه نظریه‌پردازی اندیشه دفاعی مقام معظم‌ رهبری و ترویج و گفتمان‌سازی آن، فراخوان چهارمین همایش تبیین اندیشه دفاعی معظم له را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، چهارمین همایش تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در محورهای «دفاع آینده نگر»، «دفاع در عمق راهبردی»، «نفوذ و مقابله با آن»، «اقتصاد مقاومتی با تاکید بر ظرفیت­های نیروهای مسلح» و «توانمندی سازی معنوی» برگزار می‌شود.

اساتید، صاحبنظران و دانشجویان می توانند مقالات خود را در محورهای اعلام شده تا 20 فروردین 97 به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

چهارمین همایش تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از حمایت بیش از 30 دانشگاه دولتی و غیر دولتی و پژوهشگاههای علمی برخودار شده و در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه شده است و همچنین حائز امتیاز علمی برای اساتید دانشگاه و داوطلبان دکترا خواهد بود.

تاکنون سه همایش در این خصوص برگزار شده که اولین همایش در سال 1391 با دریافت 378 مقاله، دومین همایش در سال 1393 با دریافت 460 مقاله و سومین همایش در سال 1395 با دریافت 1047 مقاله برگزار شده است و حاصل آن تدوین 17 جلد کتاب در این حوزه است.

برگزاری همایش های ملی و بین المللی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با هدف دریافت بررسی علمی دانشمندان، صاحبنظران و فرهیختگان در این حوزه و دستیابی به منظومه فکری رهبر معظم انقلاب است.

کد خبر: 899795

وب گردی

وب گردی