وضعیت  انتخاب شهردار بوشهر تعیین تکلیف شود

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر با تاکید بر تعیین تکلیف شهردار بوشهر گفت: باید شهرداری انتخاب شود که تمام معضلات و چالش‌ها را مدیریت و ساماندهی کند.

به گزارش ایسکانیوز، اکبر توسلی ظهر امروز در جمع اعضای شورای شهر بوشهر با بیان اینکه مشکلات گوناگونی از شورای چهارم به این شورا منتقل شده است اظهار داشت: شورای پنجم زمانی شکل گرفت که میراث‌دار خیلی از مشکلات و معضلات شهری بود که از شورای چهارم منتقل شده بود.

وی مهمترین و پرهزینه‌ترین قرارداد شهرداری بوشهر را در حوزه خدمات شهری و جمع آوری پسماند دانست و تاکید کرد: پروژه حوزه خدمات شهری و جمع آوری پسماند 28 ماه فرصت دارد که مناقصه عمومی آن برگزار شود اما چرا در این مدت مناقصه برگزار نشده و همواره قرارداد گذشته تمدید می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر با بیان اینکه قرار داد فضای سبز و نگهداری سرویس‌های بهداشتی به اتمام رسیده است افزود: این سه قرارداد مواردی است که قبل از آغاز شورای پنجم بوده و امروز به این شورا به ارث رسیده است.

توسلی با بیان اینکه خدمات رسانی به مردم مهمترین رسالت شورا است گفت: اگر هدف خدمت رسانی مطلوب به شهروندان است باید قصورات گذشته را به زمین خود راه ندهیم.

وی با تاکید بر تعیین تکلیف شهردار بوشهر تصریح کرد: باید شهرداری انتخاب شود که تمام معضلات و چالش‌ها را مدیریت و ساماندهی کند.

وضعیت انتخاب شهردار تعیین تکلیف شود

عضو دیگر شورای شهر بوشهرنیز خواستار مشخص شدن وضعیت انتخاب شهردار با توجه به اینکه در آستانه ایام نوروز قرار داریم.

ندا عبدالله‌زاده با بیان اینکه هم اکنون نگاه همه شهروندان به شورا است که شهردار بندر بوشهر را انتخاب کنند بیان کرد: این مهم در اولویت برنامه‌های شورای شهر بوشهر قرار دارد.

وی با بیان اینکه تنها مرکز استان در کشور است که هنوز شهردار ندارد تاکید کرد: درخواست می‌شود با توجه به نزدیک شدن به نوروز وضعیت انتخاب شهردار را هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.

تکمیل پروژه‌های عمران شهری در اولویت شهرداری بوشهر باشد

عضو دیگر شورای شهر بوشهر با اشاره به جایگاه شورا در حل مشکلات جامعه و تحقق مطالبات مردم خاطر نشان کرد: نباید برای برون رفت از بحران، شورا را با بزرگ‌نمایی در موضع ضعف قرار داد.

پویا دولابی با بیان اینکه تا این لحظه نامه‌ای مبنی بر ابطال مصوبه جلسه 19 شورا ارسال نشده گفت: شرایط کنونی می‌گردد به شرایط میگلی‌نژاد شهرداری قبلی که خاص بود حتی تفسیر استفساریه کار آسانی نبود طبیعی است در وضعیتی که هم اکنون هستیم به سبب پیچیده بودن مسئله است.

وی با بیان اینکه انتخاب شهردار متخصص و توانمند باید در دستور کار قرار بگیرد افزود: کوتاه بودن زمان نباید سبب انتخاب سریع و بدون کارشناسی شهردار بوشهر شود.

عضو شورای شهر تدوین، اجرا و کلنگ زنی پروژه‌های شهریِ خاص را در چهارماه غیر کارشناسی دانست و تاکید کرد:با پروژه‌های نیمه تمامی مواجه هستیم که برخی از آنها مثل فانوس دریایی، خیابان انقلاب، چرخ وفلک و دیگر طرح‌ها با چالش‌های زیادی مواجه است و اولویت اول شورا تصحیح و تکمیل این پروژه‌های نیمه تمام است.

901

کد خبر: 899837

وب گردی

وب گردی