گرد و غبار در اکثر محورهای استان خوزستان/در کدام محورها محدودیت تردد وجود دارد؟

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از گرد و خاک در اکثر محور های خوزستان خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، با اشاره به وضعیت مه گرفتگی در محورهای مواصلاتی کشور گفت: در اکثر محورهای استان گیلان ، محور گنبد-اینچه در استان گلستان، محور اسلام آباد-کرند در استان کرمانشاه و محورهای هراز و فیروزکوه در استان مازندران مه گرفتگی گزارش شده است.لذا لازم است رانندگان به هنگام تردد جوانب احتیاط را رعایت کنند.

وی ادامه داد: در اکثر محور های استان خوزستان گرد و خاک به همراه کاهش دید گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: در حال حاضر ترافیک در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس باندجنوبی آزادراه کرج -قزوین و محدوده پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره باند جنوبی آزادراه تهران- کرج نیمه سنگین است.

وی افزود: در حال حاضر محور اولنگ - شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور فرعی گنجنامه - تویسرکان در استان همدان، محور دیزین - شمشک در استان های تهران و البرز و محور یاسوج-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد به علت بارش برف مسدود است به همین منظور شهروندان می توانند از محور جایگزین یاسوج-سمیرم-پادنا تردد کنند.

سرهنگ رحمانی اضافه کرد: کیلومتر 13 محور مهریز به میبد در استان یزد به علت انجام عملیات راهسازی از 12 دی ماه بمدت یک ماه مسدود خواهد بود ، شهروندان در زمان انسداد می توانند از کنار گذر تردد کنند.همچنین محور هراز محدوده تونل امامزاده هاشم؛ از 20 دی تا 15 اسفند به استثنای ایام الله 22 بهمن به دلیل رفع مشکلات ناشی از نفوذ آب و ایمن سازی تونل ، همه روزه به صورت 24 ساعته مسدود خواهد بود به همین منظور شهروندان می توانند در زمان انسداد از محور قدیم هراز - محدوده گردنه امامزاده هاشم تردد کنند.

وی در ادامه با اشاره به محورهایی که دارای محدودیت تردد هستند، گفت: محور کرج-چالوس در استان های البرز و مازندران تا 20 اسفند ماه در روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته به علت انجام عملیات راهسازی در حوزه استان مازندران از ساعت 21:30 و از ساعت 23 تا 5 بامداد روز بعد مسدود خواهد بود. همچنین حدافصل کیلومتر 15 تا 48 محور قدیم تهران-قم تا 20 اسفند در روزهای شنبه تا چهارشنبه به استثنای سه شنبه از ساعت 8 صبح تا 18و روزهای سه شنبه 8 تا 14 به علت عملیات جاده ای محدودیت تردد وجود دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: تردد کلیه خودرو ها از کیلومتر 60 تا 64 در محورسیرجان - حاجی آباد استان هرمزگان به علت انجام عملیات راهسازی به صورت دو طرفه خواهد بود.سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

701

کد خبر: 899967

وب گردی

وب گردی