پیام تبریک دکتر فرهاد رهبر به مناسبت روز پرستار

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار را به جامعه پرستاری خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در متن پیام دکتر فرهاد رهبر آمده است:

بسمه تعالی

پنجم جمادی الاول، سالروز ولادت باسعادت بانوی شکیبایی، استقامت و شجاعت حضرت زینب کبری(س)، پیام رسان واقعه عاشورا و روز پرستار را به مردم شریف ایران، عاشقان ائمه اطهار و جامعه پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تهنیت می گویم.
بی تردید پرستاران اسوه های عفت، صبر، عطوفت و متکی به خصایص نیک انسانی هستند که در شرایط طاقت فرسای کاری با روحیه ای برگرفته از ویژگی های والای بانوی استقامت و شکیبایی، تلاش می کنند آلام بیماران را با فداکاری و حس انسان دوستی کاهش دهند و امید به زندگی را به آنان بازگردانند.
مایه خرسندی است که دانشگاه آزاد اسلامی نیز در زمینه آموزش جامعه پرستاری متعهد و اخلاق مدار مبادرت ورزیده و در بخش ارائه خدمات به بیماران نیز حضوری مثمرثمر دارد. جا دارد از همه پرستاران و دست اندرکاران این عرصه در دانشگاه به دلیل زحمات صادقانه، دلسوزانه و انسانی تشکر و قدردانی داشته باشم.
اینجانب ضمن گرامیداشت ولادت دخت گرانمایه امیر مومنان (ع)، توفیق روزافزون جامعه بی ادعای پرستاری خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی را از خداوند مسئلت می کنم و آرزومندم این عزیزان با الگوبرداری از حضرت زینب کبری (س) در تمامی مراحل زندگی شاد و سربلند باشند.

فرهاد رهبر
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

کد خبر: 899981

وب گردی

وب گردی