انتخابات الکترونیک خانه مطبوعات استان گلستان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان گلستان گفت: انتخابات خانه مطبوعات گلستان همزمان با ۴ استان دیگر ۳۰ بهمن به صورت الکترونیک برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان گلستان خبر داد و اظهار داشت: انتخابات خانه مطبوعات و رسانه‌های استان گلستان با ایجاد خانه مطبوعات جدید در استان، همزمان با 4 استان دیگر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این انتخابات به صورت الکترونیک برگزار می‌شود، افزود: سامانه تائید صلاحیت متقاضیان برعهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و تائید نهایی معاونت مطبوعاتی است‌.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تاکید کرد: از همه اصحاب رسانه گلستان دعوت می‌شود برای شکل‌گیری این نهاد مدنی مهم همکاری کنند تا خانه مطبوعات قوی و کارآمدی برای پیگیری مطالبات خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در استان گلستان راه‌اندازی شود.

فضیلت با بیان اینکه انتخابات خانه مطبوعات استان گلستان 30 بهمن برگزار می‌شود، افزود: اصحاب رسانه با مراجعه به سامانه خانه مطبوعات به آدرس www.khanehmatbooat.ir می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه متقاضیان نامزدی در هئیت مدیره خانه مطبوعات استان گلستان می‌توانند حداکثر تا 18 بهمن ماه از طریق سایت خانه مطبوعات اقدام کنند، افزود: اصحاب رسانه استان گلستان که متقاضی نامزدی حضور در هئیت مدیره خانه مطبوعات هستند می‌توانند تا 16 بهمن ماه درخواست تغییر نقش خود را در خانه مطبوعات به ثبت برسانند.

فضیلت با بیان اینکه 24 بهمن آخرین فرصت ثبت‌نام خبرنگاران گلستانی برای شرکت در انتخابات خانه مطبوعات است، افزود: تا روز 28 بهمن ماه همه درخواست‌های ثبت شده در سایت خانه مطبوعات از سوی اصحاب رسانه استان گلستان تعیین تکلیف می‌شود و در همان روز لیست واجدان شرایط رای در انتخابات خانه مطبوعات اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه در 24 بهمن ماه لیست نهایی نامزدها هئیت مدیره خانه مطبوعات استان گلستان اعلام می‌شود، تاکید کرد: پس از ثبت‌نام نامزدهای هئیت مدیره خانه مطبوعات تا 23 بهمن تائید و یا عدم احراز صلاحیت نامزدها به صورت فردی و با علت به متقاضیان ارائه شده و همچنین در 23 بهمن فرصت انصراف از نامزدی برای متقاضیان در نظر گرفته شده است.

901/900

کد خبر: 899987

وب گردی

وب گردی