برنامه ساماندهی نظام‌مند رفاهی فرهنگیان تدوین شده است

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از تدوین برنامه ساماندهی نظام‌‌مند امور رفاهی فرهنگیان خبر داد و گفت: تمام موضوعاتی که به نوعی به رفاه فرهنگیان مربوط می‌شود، در این سامانه طراحی شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در ،خصوص طرح «نظام‌مند رفاهی فرهنگیان» گفت: برنامه ساماندهی نظام‌مند رفاهی فرهنگیان تدوین شده است و تمام موضوعاتی که به نوعی به رفاه فرهنگیان مربوط می‌شود، ساماندهی شده است.

وی در خصوص «برنامه‌های رفاهی در تعطیلات نوروز برای فرهنگیان»، خاطرنشان کرد: در سامانه‌ای به نشانی www.skan.medu.ir تمام اطلاعات و شناسنامه مراکز آموزشی و رفاهی، ظرفیت تالارها، رستوران و سوئیت‌های مربوط به وزارت آموزش و پرورش مشخص شده است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: 105 هزار کلاس درس در قالب 12 هزار مدرسه برای تعطیلات عید نوروز در نظر گرفته شده است و مدارس به سه گروه ویژه، «الف» و «ب» تقسیم‌بندی شده است.

کریمی فر در خصوص بیمه تکمیلی فرهنگیان گفت: تعرفه عینک از 50 هزار تومان به 70 هزارتومان و هزینه بیمه تکمیلی مربوط به زایمان نیز از یک میلیون به یک میلیون و 200 هزار تومان افزایش داده شده است.
706

کد خبر: 899990

وب گردی

وب گردی