حضور 5 هزار دانش‌آموز تهرانی در مرقد امام خمینی(ره) در روز ورود امام به کشور

معاون پرورشی آموزش و پرورش تهران گفت: روز پنج‌شنبه مقارن با دوازدهم بهمن‌ماه و گرامیداشت روز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، 5 هزار دانش‌آموز در مرقد مطهر امام(ره) حضور پیدا کرده و با آرمان‌های ایشان تجدید بیعت می‌کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران ، با اشاره به برنامه‌های این اداره کل برای ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی،‌ اظهار داشت: روز پنج‌شنبه مقارن با دوازدهم بهمن‌ماه و گرامیداشت روز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی گلبانگ انقلاب اسلامی در مدارس منتخب و فعال آن روز نواخته خواهد شد و 5 هزار نفر از دانش‌آموزان در مرقد مطهر امام(ره) حضور پیدا کرده و با آرمان‌های ایشان تجدید بیعت می‌کنند و هزار دانش‌آموز نیز در محل جلوس حضرت امام(ره) در بهشت زهرا(س) حضور خواهند یافت.

وی افزود: روز شنبه 14 بهمن‌ماه، هزار نفر از دانش‌آموزان مناطق 1 و 3 در حسینیه جماران برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره) حضور خواهند یافت و پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه دانش‌آموزان تهرانی به گلزار شهدای سراسر تهران و مزار شهدای گمنام مناطق خواهند رفت.

کریمی اضافه کرد: برپایی ایستگاه‌های فرهنگی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه‌های ما برای گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، برگزاری جشن‌های باشکوه و مؤثر در راستای آشنایی دانش‌آموزان با انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌های این ایام عنوان کرد و ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی مناطق با حضور دانش‌آموزان ورزشکار منتخب، برگزاری محفل شعر انقلاب، مسابقات ورزشی جام فجر ویژه فرهنگیان و کارکنان ستادی و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، کتابخوانی و وبلاگ نویسی از مسابقات دهه مبارک فجر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: دیدار دانش‌آموزان عضو تشکل‌های دانش‌آموزی با خانواده‌های معظم شهدا و عیادت از جانبازان دفاع مقدس، ارائه خدمات ویژه و مشمول تخفیف در کلینیک‌های مشاوره‌ای تربیتی و تحصیلی و برگزاری تورهای انقلاب شامل بازدید از موزه عبرت، ‌باغ‌موزه دفاع مقدس و کاخ‌موزه‌ها از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای گرامی‌داشت ایام مبارک دهه فجر است.
706

کد خبر: 900044

وب گردی

وب گردی