توضیحات مدیرکل هواشناسی استان خوزستان درباره آخرین وضعیت گرد و غبار در استان

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: مشکل گرد و خاک در این هفته همچنان ادامه دارد و روز جمعه با وزش باد کانال ذرات گرد و غبار در آسمان فعال خواهند شد.

کوروش بهادری در رابطه با آخرین وضعیت گرد و خاک در استان خوزستان در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: امروز سه شنبه سوم بهمن ماه به واسطه فرونشینی گرد و خاک روزهای گذشته و فعالیت محدود کانون داخلی اهواز شاهد کاهش دید هستیم.

وی با بیان این که دید اهواز به 1200 متر رسیده است، گفت: با تصمیم گیری که استان انجام داده است مدارس نوبت عصر به دلیل وجود گرد و خاک در برخی شهرهای استان تعطیل شده اند.

مدیر کل هواشناسی استان خوزستان با اشاره به افزایش به رطوبت نسبی تصریح کرد: رطوبت دزفول 100 درصد و اهواز 80 درصد است که انتظار می رود تا امشب دیدمان بهتر شود.

بهادری با بیان این که بارش در ارتفاعات شمالی استان وجود دارد، گفت: مشکل در جنوب استان است.

وی با بیان این که با مشکل گرد و خاک در این هفته روبه رو خواهیم بود، تصریح کرد: در پایان هفته روز جمعه وزش بادی در منطقه داریم که منتج به فعال شدن دوباره کانال گرد و خاک خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، طی روزهای گذشته گرد و غبار بخش هایی از سطح استان خوزستان را فراگرفته و طی آن مدارس و ادارات برخی از شهرها تعطیل شدند.

در پی ادامه گرد و غبار در استان، مدارس در شهرهای هفتکل و هندیجان در نوبت عصر امروز نیز تعطیل اعلام شد.

همچنین ساعت کار ادارات امروز تا 13:30 اعلام شده است.

901/900

کد خبر: 900070

وب گردی

وب گردی