انبار لویی: اصلاح طلبان از گفت و گوی اخیر روحانی دلخور هستند

کارشناس سیاسی در مورد گفت و گوی شب گذشته رئیس جمهور اظهار داشت: گفت و گوی رئیس جمهور قدری متفاوت تر از گفت و گو های قبلی بود و پرسش گر سوالات جدی را مطرح کرد که البته روحانی هم پاسخ های جدی داد.

کاظم انبارلویی کارشناس سیاسی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، در خصوص گفت‌وگوی زنده تلویزیون شب گذشته رئیس جمهور با مردم گفت: گفت و گوی رئیس جمهور قدری متفاوت تر از گفت و گو های قبلی بود و پرسش گر سوالات جدی را مطرح کرد که البته روحانی هم پاسخ های جدی داد.

وی تصریح کرد: گفت و گو حاشیه نداشت و روزنامه ها و جریانات اصلاح طلب از آن به شدت ناراضی هستند و آن را بروز دادند.

انبارلویی ادامه داد: اصلاح طلبان مایل بودند روحانی به حاشیه برود و یا متلکی به رقبا بزند تا بتوانند از آن تیتر بیرون بیاورند اما این اتفاق نیفتاد و از این بابت دلخور هستند.

کارشناس سیاسی در خصوص ویژگی دیگر این گفت و گو اظهار داشت: ویژگی دیگر این بود که روحانی از برجام به عنوان فتح الفتوح دفاع نکرد و فقط در مورد بدعهدی آمریکایی ها که ما هنوز در مسائل بانکی مشکل داریم اشاره مختصری کرد .

وی تأکید کرد: در این برنامه پرسش های زیادی در مورد نرخ ارز، مالباختگان موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز ، مسکن مهر، آلودگی هوا و قاچاق کالا مطرح شد که رئیس جمهور با صبوری به این سوالات پاسخ داد.

انبار لویی ادامه داد: روحانی اقدامات دولت را در مورد حل این مشکل ها توضیح داد و گفت که برخی از این اقدامات انجام شده و برخی دیگر را به آینده موکول کرد که پاسخ مردم به این مطالبات را می توان در اقدامات آینده دولت جست و جو کرد.

وی در پایان ابراز کرد: از ویژگی های دیگر این گفت و گو آن بود که رئیس جمهور خیلی بر روی مهار تورم و گرانی و رشد اقتصادی مانور نداد و همچنین حل مشکلات معیشتی مردم به خصوص بیکاری و اشتغال را به تصویب بودجه سال 97 موکول کرد.

303

کد خبر: 900100

وب گردی

وب گردی