کاشانی: محرومیت پرسپولیس لغو می شود/ از صحبت های طارمی بی اطلاع هستم/  پیکان را شکست خواهیم داد

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: شب گذشته برنامه 90 را تماشا نکرده ام و نمی دانم طارمی راجع به چه چیزی صحبت کرده است. برای همین نظری ندارم و فقط برای بازیکنان جوان آرزو موفقیت می کنم.

جعفر کاشانی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، گفت: ابتدا در باشگاه پرسپولیس پرسپولیس باید زیرساخت ها را درست کنیم تا خودمان از آکادمی باشگاه بازیکن بسازیم. این حرف را سال ها است که بر زبان می آورم و باشگاه استقلال و پرسپولیس باید خصوصی شوند.بازیکنی که به پرسپولیس می آید باید جایگاه خود را بداند وباید ارزش زیادی برای پیراهنی که برتن می کند قائل باشد.

وی افزود: نتایج خوبی در مذاکره با فیفا بدست آورده ایم و با درایت مسوولان باشگاه پرسپولیس و گرشاسبی محرومیتمان در پنجره نقل و انتقالات لغو خواهد شد تا بتوانیم در فصل جدید بازیکن جذب کنیم.

کاشانی ادامه داد: شب گذشته برنامه 90 را تماشا نکرده ام و نمی دانم طارمی راجع به چه چیزی صحبت کرده است. برای همین نظری ندارم و فقط برای بازیکنان جوان آرزو موفقیت می کنم و امیدوارم بستر حضور پرسپولیسی ها در اروپا فراهم شود.

رییس هیات مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس پیکان را شکست خواهد داد و همیشه نظرم روی این تیم است کاری به اختلاف امتیاز ندارم و تمام بازیکنان آماده هستند تا با آمادگی کامل به میدان بروند.

600

کد خبر: 900111

وب گردی

وب گردی