برپایی کنسرت موسیقی در عشق  آباد

چهارشنبه 18 بهمن‌ماه آیین افتتاحیه برنامه فرهنگی ایران و ترکمنستان با حضور مدیران سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در محل کاخ مقاملار مرکز فرهنگی دولتی ترکمنستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای برگزاری هفته فرهنگی ایران در ترکمنستان، گروه 40 نفره از هنرمندان کشورمان را به عشق‌آباد (پایتخت ترکمنستان) اعزام می‌کند.

اجرای کنسرت موسیقی، برپایی نمایشگاه فرهنگی و هنری جمهوری اسلامی در موزه هنرهای تجسمی ترکمنستان، برگزاری نشست تخصصی هنرمندان صنایع دستی دو کشور، نمایش فیلم‌های سینمایی در سینمای عشق‌آباد، اجرای کنسرت موسیقی مشترک کودکان ایران و ترکمنستان در تئاتر عروسکی ترکمنستان و ... از جمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای برگزاری روزهای فرهنگی ایران در ترکمنستان هستند.

همچنین آیین اختتامیه و پایانی این رویداد هنری و فرهنگی، روز جمعه 20 بهمن‌ماه در سالن تئاتر درام موسیقی ملی مختومقلی عشق‌آباد، با اجرای کنسرت مشترک ایران و ترکمنستان، برگزار خواهد شد.

هیأت فرهنگی و هنری ایرانی حاضر در رویداد، از مکان‌های تاریخی و گردشکری عشق‌آباد، قلعه نساء و موزه دولتی مرکز فرهنگی دولتی ترکمنستان، بازدید خواهند کرد.

502

کد خبر: 900120

وب گردی

وب گردی