تعامل شهرداری منطقه13 با انجمن­های علمی و تخصصی  برای  کیفی سازی امور

برای اولین بار بین مناطق 22 گانه، شهردار منطقه 13 در نشست هم اندیشی با روسا و اعضای انجمن های علمی و تخصصی،  بر ضرورت انجام فعالیت ها به صورت علمی با تشکیل اتاق فکر و بهره گیری از تخصص و دانش این اعضا تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز مرتضی رحمان زاده،در اولین نشست هم اندیشی با روسا و اعضای انجمن های علمی و تخصصی با اشاره به سیاست های جدید مدیریت شهری و تدابیر شهردار تهران مبنی بر کیفی سازی امور، بر ضرورت انجام فعالیت ها به صورت علمی تاکید کرد و تشکیل اتاق فکر با حضور اعضا و هیئت های علمی و اجرایی و نیز کمیته های تخصصی یکی از اهداف تشکیل این جلسات برشمرد.

وی تشکیل اتاق فکر را راهبردی عقلانی برای تقویت کیفی سازی امور و ایده پردازی برشمرد و گفت: استفاده از دانش و تخصص انجمن­ های علمی در این منطقه، می تواند مجموعه شهرداری منطقه را به سمت نوآوری و تصمیم گیری خلاق، هدایت کند.

در ادامه این جلسه اعضای حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات تخصصی و نحوه تعامل با شهرداری منطقه پرداختند و مقرر شد با تشکیل جلسات مستمر و منظم نسبت به فعال سازی اتاق فکر منطقه اقدام شود.

گفتنی است، در این نشست اعضای انجمن های علمی و تخصصی نظیر انجمن بتن ایران، انجمن مهندسی حمل و نقل ریلی ایران، سازمان های مردم نهاد، انجمن علمی طراحی شهری و دانشگاه های مختلف ، هیئت علمی گروه جامعه شناسی دانشگاه های مختلف ، پژوهشکده معماری و شهرسازی ، هیئت علمی گروه جامعه شناسی دانشگاه های مختلف ، پژوهشکده معماری و شهرسازی، هیئت علمی گروه شهرسازی، انجمن مدیریت دانشگاه های مختلف، خانه تئاتر و کلیه انجمن ها و گروه هایی که به نوعی با فعالیت های مختلف عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری ، اجتماعی ، شهرسازی و اقتصادی شهرداری منطقه ، ارتباط علمی و تخصصی دارند، حضور داشتند.

700

کد خبر: 900140

وب گردی

وب گردی