شهرداری که بالاخره بر کرسی می نشیند

عضو شورای شهر بوشهر در خصوص چگونگی بازگشت به کار «غلامعلی میگلی نژاد» به شهرداری بوشهر پس از کش و قوس های فراوان و گذشت 4 ماه توضیحاتی ارائه داد.

ندا عبدالله زاده با تایید بازگشت میگلی نژاد به سمت شهرداری بوشهر در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: با شروع کار میگلی نژاد در شهرداری بحث استفساریه مجلس مبنی بر قانون عدم به کار گیری بازنشستگان مطرح شد و بیستم آبان ماه بود که شورای اسلامی شهر بوشهر به منظور تعیین تکلیف وضعیت شهردار بازنشسته بوشهر نشست فوق‌العاده‌ای را برگزار کرد و با رای دو سوم اعضای شورا، صلاحیت غلامعلی میگلی‌نژاد برای ادامه فعالیت در این مسئولیت احراز نشد.

وی با اشاره به این که شورا در مرحله اول میگلی نژاد را به عنوان شهردار انتخاب کرده بود، گفت: میگلی نژاد به مدت یک ماه شهردار بوشهر بود و با توجه به این که رزمنده بود اما کارت ایثارگری از طرف وی به دست شورای شهر نرسید و به همین دلیل از میگلی نژاد کارت ایثارگری درخواست کردیم اما وی کارت ایثارگری نداشت و ما به ناچار عدم احرازش را از طریق شورا انجام و مصوبه کردیم.

عبدالله زاده افزود: در ادامه میگلی نژاد پیگیر وضعیت ایثارگری خود شده و از طریق بنیاد شهید نامه ای را مبنی بر این که وی رزمنده است به شورا ارائه داد که مضمون نامه بر آن اساس بود که میگلی نژاد شامل این قانون نمی شود.

وی اظهار داشت: با توجه به این که میگلی نژاد ایثارگری اش بر ما محرز شد و همچنین از سوی دیوان عدالت اداری نامه ای به شورا رسید و طبق نامه دیوان، شورای شهر به صورت اضطراری و غیرعلنی روز گذشته جلسه ای برگزار کرد.

عضو شورای شهر تصریح کرد: در این جلسه موارد و موضوعاتی مطرح و نامه هایی که آقای میگلی نژاد از سمت بنیاد شهید آورده بودند بررسی شد که در نتیجه وی با 5 رای مجددا به عنوان شهردار باید در بوشهر آغاز به کار کند.

عبدالله زاده افزود: روز گذشته مصوبه ای را داشتیم و این مصوبه باید به کمیته انطباق فرمانداری برود که مضمونش این است که با توجه به نزدیک بودن ایام نوروز وضعیت میگلی نژاد مشخص و از شنبه در شهرداری آغاز به کار کند.

901/900

کد خبر: 900179

وب گردی

وب گردی