بلند مرتبه‌سازی اطراف حرم اطراف حرم امام رضا(ع) باید متوقف شود

تولیت آستان قدس رضوی گفت: بلند مرتبه‌سازی اطراف حرم، به‌هیچ وجه قابل قبول نیست، آستان قدس، شهرداری و مسئولان مختلف تأکید دارند بلند مرتبه‌سازی حتماً باید متوقف شود.

به گزارش ایسکانیوز؛ حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید‌ابراهیم رئیسی ظهر امروز در حاشیه بازدید از بافت پیرامون حرم رضوی اظهار داشت: اقداماتی در سال‌های گذشته برای توسعه خیابان‌های اطراف حرم مطهر رضوی صورت گرفته که بخشی از این اقدامات کامل شده و بخشی از آن ناقص باقی مانده و این نقص، مشکلاتی را برای زائرین و مردم ساکن در این منطقه ایجاد کرده است.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: امیدواریم با پیگیری‌ها و اقدامات شهردار و شورای شهر و با همکاری بخش‌های مختلف، ساکنین این مناطق و بازاریان این توسعه اتفاق بیافتد که حتماً برای مردم عزیزمان در این منطقه و زائرین فضای بهتری ایجاد می‌شود.

حجت‌الاسلام رئیسی افزود: باید ساخت و سازهای اطراف حرم امام رضا(ع) مدیریت جدی شود تا گنبد مطهر همواره نمود خودش را از تمام مشهد داشته باشد.

وی تاکید کرد: بلند مرتبه‌سازی اطراف حرم، به‌هیچ وجه قابل قبول نیست، آستان قدس، شهرداری و مسئولان مختلف تأکید دارند بلند مرتبه‌سازی حتماً باید متوقف شود. گشایش‌ خیابان‌های اطراف حرم مطهر باید سبب تسهیل در رفت‌و‌آمد زائران و مجاوران شود و این موضوع نیازمند همکاری و هماهنگی همه بخش‌هاست.

900

کد خبر: 900195

وب گردی

وب گردی