استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار با رئیس انجمن آسیب شناسی ایران چه گفت؟

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: فضای مجازی نه تنها آسیب نیست بلکه محدود کردن آن باعث جلوگیری از دستیابی به توسعه در بخش های مختلف می شود

به گزارش ایسکانیوز، اقبال عباسی روز سه شنبه در دیدار با رئیس انجمن آسیب شناسی ایران و مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: فضای مجازی امروزه به یکی از بهترین فرصت ها در بخش های مختلف و به ویژه در حوزه اشتغال و کسب و کار تبدیل شده است.


وی افزود: البته مسئولان بایستی به منظور جلوگیری از تبدیل این فرصت به تهدید برنامه ریزی علمی و کارشناسی داشته باشند.


عباسی تصریح کرد: برنامه ریزی به منظور حضور هدفمند افراد به ویژه جوانان در فضای مجازی می تواند در بهره مندی موثرتر و بیشتر از این فرصت ایفای نقش کند.


وی یادآور شد: به همین منظور بایستی توان خود را به منظور استفاده بهینه از فرصت های مختلف تقویت و امکانات مورد نیاز را تجهیز و فراهم کنیم.


رئیس انجمن آسیب شناسی ایران نیز گفت: دستگاه های اجرایی باید برای توانمندسازی خود در بخش های مختلف تحرک بیشتری داشته باشند.


کوروش محمدی اظهار کرد: هزینه اعتبارات در ساختارهای موازی باعث هدر روی منابع خواهد شد.


وی افزود: به همین منظور بایستی تمامی برنامه های مختلف به ویژه در حوزه جلوگیری از آسیب های اجتماعی به صورت هدفمند و واحد هزینه شود.


محمدی تاکید کرد: نبود پدیده حاشیه نشینی در چهارمحال و بختیاری یکی از مهمترین مزیت های این استان و کاهش آسیب های اجتماعی است.


وی یادآور شد: تقویت زیرساخت های توسعه ای چهارمحال و بختیاری در بخش های مختلف و به ویژه در حوزه گردشگری می تواند در افزایش اشتغال، پائین آمدن نرخ بیکاری، رونق اقتصادی و کاهش آسیب های اجتماعی موثر باشد.


مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: مدیریت و هدایت جوانان در فضای مجازی به منظور حضور هدفمند آنان در این عرصه باید مورد توجه مسئولان مرتبط قرار گیرد.


وی گفت: برای دستیابی به این مهم و با توجه به جمعیت بالای دانش آموزی و خانواده های آنان در کشور آموزش و پرورش یکی از اصلی ترین وظایف را بر عهده دارد.


محمدی اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری از استان های با طلاق پایین در سطح کشور مطرح است که این امر به عنوان یکی از مزیت های استان در کاهش آسیب های اجتماعی است.


چهارمحال و بختیاری رتبه 29 طلاق کشور را دارد و جزو استان های کم آسیب ایران محسوب می شود.

900

کد خبر: 900248

وب گردی

وب گردی