در طرح جدید برای روزهای آلوده فقط فروش طرح‌های روزانه متوقف خواهد شد

عضو شورای شهر تهران گفت:در طرح جدید برای روزهای آلوده فقط فروش طرح‌های روزانه متوقف خواهد شد و آنهایی که مجوز دارند همچنان در روز‌های آلوده وارد محدوده طرح می‌شوند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران،زهرا نژاد بهرام گفت: تغییرات اخیر طرح ترافیک جدید با آنچه که از ابتدا اعلام شده بود فاصله زیادی دارد و من نمی‌توانم با آن ارتباط برقرار کنم.

وی با اشاره به تغییرات در ضوابط ورود به محدوده طرح ترافیک و ابقای سهمیه اقشار خاص بر خلاف توجیهات اولیه که آن را دلیل تغییر در طرح ترافیک اعلام کرده بودند، گفت: موافقت من برای تغییر در طرح ترافیک برای تاثیر آن در میزان آلودگی هوا بود.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه من معتقد بودم با توجه به طرح جدید، میزان سفرها کاهش پیدا خواهد کرد، گفت: از این جهت من این طرح را برای کاهش آلودگی هوا کار ساز می‌دانستم.

وی با اشاره به تغییراتی که در شورای عالی ترافیک نسبت به طرح جدید ایجاد شد، اظهار کرد: این تغییرات با آنچه که من فکر می‌کردم فاصله زیادی دارد و من نمی‌توانم با آن ارتباط برقرار کنم.

وی تصریح کرد: در طرح جدید برای روزهای آلوده فقط فروش طرح‌های روزانه متوقف خواهد شد و آنهایی که مجوز دارند همچنان در روز‌های آلوده وارد محدوده طرح می‌شوند.

نژاد بهرام با تاکید بر اینکه این موارد برای من جای سوال است، اظهار کرد: انتظار دارم پور سید آقایی نسبت به این مسائل توضیح دهد چون این موارد برای من ابهام جدی دارد و با بررسی این موارد می‌توان یا از آنها عبور کرد و یا به راه‌حل دقیق تری رسید.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه معتقدم برخی گروه‌های خاص مانند پزشکان و خبرنگاران باید سهمیه خاص داشته باشند، گفت: طرح روزانه منافاتی با عدالت اجتماعی ندارد و آنچه برهم زننده عدالت اجتماعی است وجود کارت‌های شناور است که من با این کارت‌ها مخالفم.

705

کد خبر: 900289

وب گردی

وب گردی