کودکان گناوه‌ای یاد و خاطره جانباختگان کشتی سانچی را گرامی داشتند

در آئینی با حضور برخی از اعضای شورای شهر گناوه، کودکان گناوه‌ای یاد و خاطره جانباختگان کشتی سانچی را گرامی داشتند.

به گزارش ایسکانیوز، روح الله ملک زاده رئیس شورای شهر گناوه صبح چهارشنبه در این آئین و در جمع کودکان، نوجوانان و خانواده های آنها اظهار داشت: به نمایندگی از مردم شهیدپرور و شریف مرزنشین بندرگناوه و همصدا با شما کودکان و نوجوانان همشهریم این حادثه حزن انگیز را به خانواده های داغدار جانباختگان کشتی سانچی تسلیت می گویم.

وی گفت: حادثه جان باختن تعدادی از دریانوردان عزیز کشورمان در کشتی سانچی قلب های همه هموطنان را متاثر کرد.

ملک زاده تصریح کرد: دریانوردی مشکلات و سختی های خاص خود را دارد و ما بندرنشینان بیشتر به این مسئله واقف هستیم.

مسئول کمیسیون فرهنگی، ورزشی، گردشگری و بانوان شورای شهر گناوه نیز در این آئین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ابتدا لازم می دانم که این مصیبت بزرگ را به ملت شریف ایران، خانواده های داغدار جانباختگان کشتی سانچی و همشهریان عزیز تسلیت بگویم.

فاطمه اسماعیلی گفت: دریانوردان حادثه کشتی سانچی در راه سربلندی کشورمان جان خود را از دست دادند و طبعا ادای احترام ملت بزرگ ایران و کودکان و نوجوانان گناوه ای به آنها در همین راستا است.

اسماعیلی خاطرنشان ساخت: این حادثه دلخراش موجبات تاثر همه ایرانیان را در پی داشت و ما نیز این اقدام شهرداری و همگامی کودکان و نوجوان شهر گناوه را در پاسداشت دریانوردان جانباخته حادثه کشتی سانچی ستایش می کنیم.

در این آئین ابتدا کودکان، نوجوانان و خانواده های آنها و اعضای شورای شهر گناوه به پیشنهاد رئیس شورای شهر گناوه سرود ملی ایران را با هم همخوانی کردند و سپس با در دست داشتن گل به کنار دریا رفته و گلها را به یاد جانباختگان کشتی سانچی به دریا انداختند.

901/990

کد خبر: 900356

وب گردی

وب گردی