برنامه های دانشگاه آزاد شیراز برای  افزایش درآمد غیرشهریه ای

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و واحد شیراز گفت: در ارتباط با ناحیه بندی و چابک سازی دانشگاه آزاد اسلامی، جذب سرمایه گذاری و همچنین استفاده از اعضای هیات علمی و راه اندازی مجلات علمی و پژوهشی بصورت مشترک و ارتقای اساتید کمک زیادی می تواند به دانشگاه داشته باشد و فرآیند چابک سازی را به جلو ببرد.

دکتر محمدکاظم کاوه پیشقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و واحد شیراز در گفت و گو با خبرنگار سرویس دانشگاه ایسکانیوز درباره برنامه ها برای افزایش درآمد غیر شهریه ای در این واحد دانشگاهی گفت: برای افزایش درآمد غیر شهریه ای واحد شیراز سعی شده به گسترش سرمایه گذاری های اقتصادی، جلب مشارکت در این حوزه از طریق بخش خصوصی و هچنین برنامه ریزی برای کاهش هزینه های اضافه و چابک سازی دانشگاه توجه شود.

وی افزود: یکی از مهم ترین کارهایی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در نظر گرفته شده است بررسی موانع و مشکلات سرمایه گذاری خارج از دانشگاه است که با امور حقوقی در حال تهیه برنامه هایی هستیم که با حمایت سازمان مرکزی امیدواریم بتوانیم موانع حقوقی سرمایه گذاری ها و جذب سرمایه را از بین ببریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در ادامه تصریح کرد: در ارتباط با ناحیه بندی و چابک سازی دانشگاه آزاد اسلامی جذب سرمایه گذاری و همچنین استفاده از اعضای هیات علمی و راه اندازی مجلات علمی و پژوهشی بصورت مشترک و ارتقای اساتید کمک زیادی می تواند به دانشگاه داشته باشد و فرآیند چابک سازی را به جلو ببرد.

دکتر محمدکاظم کاوه پیشقدم در پایان خاطر نشان کرد: به نظر می آید چابک سازی در دانشگاه آزاد اسلامی اگر نقاط ضعفش برطرف شود و به نظرات واحدها در این رابطه بیشتر توجه شود یکی از طرح های موفق خواهد بود.

گفتنی است، دکتر محمدکاظم کاوه پیشقدم در شهریور ماه 1396 با حکم دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و واحد شیراز معرفی شد وی دارای مدرک دکتری علوم سیاسی و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز بوده و بیش از 60 مقاله علمی و پژوهشی و isi در کارنامه خود دارد.

خبرنگار: ندا فراهانی

کد خبر: 900364

وب گردی

وب گردی