دولت با دادن یارانه  به دهک های پایین جامعه از فقر مطلق فاصله بگیرد

نماینده مجلس در خصوص برنامه دولت برای رفع فقر اظهار داشت: دولت با دادن یارانه بیشتر به دهک های پایین جامعه مخصوصا افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و دادن سبد های غذایی به این قشر می خواهد سطح فقر را پایین بیاورد و از فقر مطلق فاصله بگیرد.

علی قربانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز در مورد سیاست های دولت برای ایجاد اشتغال در برنامه بودجه سال 97 گفت: سیاست دولت در زمینه اشتغال، دادن تسهیلات است و مجلس هم در مورد مناطق محروم بند الحاقی به برنامه بودجه سال 97 اضافه کرده است.

وی در توضیح بیشتر افزود: در تمام نقاط کشور علی الخصوص مناطق کمتر توسعه یافته کسانی که می خواهند تسهیلات دریافت کنند حداکثر ده درصد را به صورت نقدی دریافت می کنند و بقیه آن را به صورت اقساطی در زمان بهره برداری از سرمایه گذاران می گیرند.

قربانی ادامه داد: تسهیلات هم فراوان در این زمینه درنظر گرفته شده که هم به صورت اشتغال خرد و هم به صورت سرمایه گذاری های وسیع است تا سرمایه گذاران بیایند و سرمایه گذاری کنند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در خصوص برنامه دولت برای رفع فقر اظهار داشت: دولت با دادن یارانه بیشتر به دهک های پایین جامعه مخصوصا افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و دادن سبد های غذایی به این قشر می خواهد سطح فقر را پایین بیاورد و از فقر مطلق فاصله بگیرد.


303

کد خبر: 900367

وب گردی

وب گردی