انتقام آبی ها از تارتار/ رودرویی اتوبوس ها در تبریز!

هفته بیست و یکم لیگ برتر روز پنجشنبه 5 بهمن با برگزاری چهار دیدار دیگر پیگیری می شود که در مهم ترین بازی استقلال میزبان پارس جنوبی جم است.

انتقام آبی ها از تارتار

استقلال _ پارس جنوبی جم

پنجشنبه 5 بهمن

ورزشگاه: آزادی

تیم داوری: رضا کرمانشاهی – حسن ظهیری – سعید قاسمی – محمدحسین ترابیان – ناظر: مسعود عنایت

استقلال پس از اوجگیری اولیه با شفر چند هفته ای است که موفق به کسب پیروزی نشده است، اتفاقی که منجر به سقوط دو پله ای آن ها در جدول رده بندی نیز شده است؛ استقلال برای اینکه خیال هوادرانش را بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا راحت کند، نیاز مبرمی به کسب پیروزی در این بازی خانگی دارد؛ استقلال در این بازی به احتمال فراوان روزبه چشمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

کسب تنها یک برد در هشت بازی گذشته خبر خوبی برای مهدی تارتار و شاگردانش که برای چند هفته صدر نشین لیگ برتر محسوب می شدند محسوب نمی شود؛ آن ها این هفته نیز کار ساده ای برابر استقلال ندارند و باید دید آیا پارس جنوبی جم می تواند تهران را با امتیاز ترک کند یا خیر.

ترکیب احتمالی استقلال

مهدی رحمتی، پژمان منتظری، مجید حسینی، میلاد زکی پور، وریا غفوری، امید ابراهیمی، فرشید باقری، امید نورافکن، سرور چپاروف، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری.

ترکیب احتمالی پارس جنوبی جم

محسن فروزان، حامد نورمحمدی، ایمان سلیمی، فرشاد محمدی‌مهر، وحید حمدی‌نژاد، میثم نقی‌زاده، حسین پورامینی، علی دشتی، روح‌الله سیف‌اللهی، محمد نوری، ابراهیم صالحی

رودرویی اتوبوس ها در تبریز

گسترش فولاد _ نفت تهران

پنجشنبه 5 بهمن

ورزشگاه: بنیان دیزل

تیم داوری: یاسر همرنگ – محمدرضا ابوالفضلی – علی دودانگه – حسین زیاری – ناظر: یدالله جهانبازی

گسترش فولاد در نیم فصل دوم فوق العاه کار کرده است، آن ها هفته گذشته نیز در آزادی و تا ثانیه های پایانی از پرسپولیس صدرنشین مقتدر مسابقات پیش بودند و با شیرین ترین برد فصل خود کمتر از یک دقیقه فاصله داشتند اما سیامک نعمتی با گل دقیقه 95 خود آب سردی بر پیکر این تیم تبریزی ریخت؛ البته کسب تساوی هم برابر پرسپولیس در آزادی برای شاگردان کریمی نتیجه بدی تلقی نمی شود و آن ها همچنان یکی از مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شوند.

نفت تهران هم به مانند گسترش فولاد با آمدن افاضلی در سه دیدار گذشته خود موفق به کسب هفت امتیاز شده است؛ با ادامه این روند نفتی ها می توانند امیدوار به ماندن در لیگ برتر باشند؛ نفتی ها در 3 دیدار گذشته که افاضلی را بالای سر خود دیده است 6 بار دروازه حریفان را باز کرده اند و در طرف مقابل تنها یکبار دروازه خود را باز شده دیده اند که آمار فوق العاده ای برای تیمی که تا همین چندی پیش یکی از اصلی ترین گزینه های سقوط به لیگ یک بود، محسوب می شود.

ترکیب احتمالی گسترش فولاد

فرناندو ده‌خسوس، احمد زنده‌روح، یوسف سیدی، پیمان بابایی، آندرانیک تیموریان، مصطفی سالاری، مسیح زاهدی، میلاد زنیدپور، سید محسن حسینی، سامان نریمان‌جهان، اسماعیل فرهادی.

ترکیب احتمالی نفت تهران

شهاب عادلی، فرید محمدی زاده، علیرضا عزت کرامت، احمد کامدار، محسن بنگر، امین منوچهری، سامان آقا زمانی، محمد نصرتی، امیر حسین فشنگچی، نادر هوشیار، رضا حبیب زاده

دایی به دنبال انتقام از مهاجری

سایپا _ پدیده

پنجشنبه 5 بهمن

ورزشگاه: تختی

تیم داوری: کوپال ناظمی – علیرضا ایلدروم – بابک عباسقلی زاده – ناصر جنگی – ناظر: حسین عسکری

سایپا با نتایج خوبی که در چند هفته گذشته کسب کرده، بار دیگر به جمع مدعیان اضافه شده است و در حال حاضر با کسب 32 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفته و امیدوار است با اداکه این روند موفق به کسب جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا شود.

پدیده همچنان در شوک کسر شش امتیاز از سوی فیفا قرار دارد و نتایج این تیم در نیم فصل دوم نیز گواه همین موضوع است؛ البته شاگردان مهاجری همچنان فوتبال مالکانه و جذابی را ارائه می دهند، موضوعی که می تواند به اوجگیری دوباره این تیم دوست داشتنی امیدوارمان کند.

ترکیب احتمالی سایپا

حامد فلاح‌زاده، محمد دانشگر، رضا علیاری، روزبه شاه‌علی‌دوست، امید خالدی، رضا اسدی، حامد شیری، مهدی ترابی، آرش رضاوند، محمدرضا سلیمانی، آرمان رمضانی.

ترکیب احتمالی پدیده

سعید جلالی راد، محمد حسین مرادمند، عبدالله حسینی، محمدرضا ناصحی، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد، محمد قاضی، محمد مهدی خانی، کمندانی، معین عباسیان، سعید صادقی

جادوگر به دنبال برد دوم

صنعت نفت آبادان _ سپیدرود

پنجشنبه 5 بهمن

ورزشگاه: تختی آبادان

تیم داوری: یاسر همرنگ – محمدرضا ابوالفضلی – علی دودانگه – حسین زیاری – ناظر: یدالله جهانبازی

صنعت نفت آبادان با توجه به حضور در نیمه نهایی جام حذفی به نظر می رسد تمام انرژی خود رابرای موفقیت در این بازی ها کنار گذاشته است و در لیگ برتر بازی های جذاب نیم فصل نخست را ارائه نمی دهد؛ آن ها این هفته باید در زمین خانگی خود بازی حساسی را برابر سپیدرود یکی از تیم های در خطر سقوط به لیگ یک انجام دهند که تنها برای کسب امتیاز به آبادان آمده است.

سپیدرود با علی کریمی بیشتر از قبل در کانون توجهات قرار گرفته است؛ آن ها هفته گذشته یک برد ارزشمند را برابر سپاهان به دست آوردند تا به ماندن در لیگ برتر همچنان امیدوار باشند؛ برای علی کریمی موفقیت سپیدرود بسیار با اهمیت است چراکه جادوگر می خواهد با حفظ کردن این تیم در لیگ برتر توانایی های خود در عرصه مربی گری را نیز اثبات کند.

ترکیب احتمالی صنعت نفت آبادان

سوشا مکانی، مرتضی اسدی، حسین بغلانی، علی عبداله‌زاده، حسین ساکی، مگنو باتیستا، زبیرنیک نفس، آگوستو سزار، محمدامین درویشی، محمد شادکام ، حامد پاکدل.

ترکیب احتمالی سپیدرود

سیدمحمدحسینی، توحید غلامی، علی عباسی، رضا مهدوی، حسین کعبی، میثم تهیدست، علیرضا نورمحمدی، محمدغلامی، میلادقربان زاده، حسین ابراهیمی، پویا نزهتی.

606

کد خبر: 900389

وب گردی

وب گردی