حرکت دانشگاه آزاد در مسیر تحولات فرهنگی اساسی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیراز گفت: یکی از مهمترین تحولات چابک سازی دانشگاه آزاد اسلامی بوده است و همچنین تاکید بر مسائل فرهنگی و گسترش و پیگیری آنها، تغییرساختار دانشگاه به نحوی که دانشگاه آزاد بتواند چابک سازی کند و حرکت رو به جلو داشته باشد. 

دکتر محمدکاظم کاوه پیشقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیراز و دبیر هیات امنای استان فارس در گفتگو با خبرنگار سرویس دانشگاه ایسکانیوز درباره تحولات یک سال اخیر در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در یک ساله اخیر در دانشگاه آزاد اسلامی تحولات مثبت زیادی رخ داه است.

وی افزود: یکی از مهمترین تحولات چابک سازی دانشگاه آزاد اسلامی بوده است و همچنین تاکید بر مسائل فرهنگی و گسترش و پیگیری آنها، تغییرساختار دانشگاه به نحوی که دانشگاه آزاد بتواند چابک سازی کند و حرکت رو به جلو داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیراز با اشاره به تلاش برای حفظ سرمایه های انسانی علی رغم فشارهای مالی تصریح کرد: گسترش تعامل با نیروهای ارزشی، اعضای هیات علمی، کارکنان و تغییرات که در حوزه رهیافت های مدیریتی صورت گرفته از مهم ترین ویژگی های یک سال گذشته در دانشگاه آزاد بوده است.

دکتر محمدکاظم کاوه پیشقدم همچنین با اشاره به حرکت دانشگاه آزاد در مسیر تحولات فرهنگی اساسی گفت: احیای ساختارهایی که در حوزه های فرهنگی و مدیریتی بعضا تعطیل شده بود را می توان از جمله تحولات یک سال اخیر برشمرد.

وی در پایان با بیان حضور موثر دکتر ولایتی در کلیه سیاست گذاری ها و اجرای تحول در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: همت بلند آر که مردان روزگار از همت بلند به جایی رسیده اند، طبعا توانایی های دکتر ولایتی و همت بلند ایشان سبب شده است که بتوانند خدمات زیادی را به جمهوری اسلامی ایران در جایگاه های مختلف ارائه دهند که یکی از آنها دانشگاه آزاد اسلامی است.

خبرنگار: ندافراهانی

کد خبر: 900394

وب گردی

وب گردی