برانکو حریف گربه سیاهش می شود؟/ ضعیف کشی فولادی ها در اصفهان!

در ادامه هفته بیست و یکم لیگ برتر جمعه سه دیدار برگزار می شود که طی آن ها پیکان میزبان پرسپولیس است، سپاهان از فولاد پذیرایی خواهد کرد و مشکی پوشان میزبان تراکتورسازی خواهد بود.

برانکو حریف گربه سیاهش می شود؟

پیکان - پرسپولیس

ساعت:15:30

جمعه 6 بهمن

ورزشگاه: آزادی

تیم داوری: علی صفایی – آرمان اسعدی – تورج عیوض محمدی – سعید رحیمی مقدم – ناظر: اسماعیل صفیری

پیکان هفته ها است که رنگ برد را ندیده اما همچنان برای پرسپولیس تیم خطرناکی محسوب می شود به خصوص زمانیکه مجید جلالی را به عنوان سرمربی بالای سر خود می بیند؛ پیکان در صورتیکه بتواند نتیجه دور رفت را تکرار کند به تنها تیمی تبدیل خواهد شد که در سه فصل اخیر موفق به دبل پرسپولیس شده است.

کسب یک برد در سه دیدار گذشته برای شاگردان برانکو آمار خوبی محسوب نمی شود؛ آن ها این هفته نیز باید در یک دیدار سخت و نفسگیر در برابر پیکانی قرار بگیرند که در این فصل تنها تیمی بوده که موفق به شکست دادنشان شده است؛ پرسپولیس در این بازی کمال کامیابی نیا را به دلیل مصدومیت و همچنین فرشاد احمدزاده و وحید امیری را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

ترکیب احتمالی پیکان

رحمان احمدی، سجاد مشکل پور، آرمان قاسمی، مهدی شیری، مرتضی آقاخان، ماهان رحمانی، صادق بارانی، ابوالفضل ابراهیمی، آرفنگ دافه، شاهین ثاقبی ، امیر روستایی.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، صادق محرمی، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، حسین ماهینی، محسن مسلمان، سیامک نعمتی، گادوین منشا، علی علیپور.

ضعیف کشی فولادی ها در اصفهان!

سپاهان-فولاد

ساعت:15:15

جمعه 6 بهمن

ورزشگاه: نقش جهان

تیم داوری: موعود بنیادی فر – هادی طوسی – یعقوب سخندان – علیرضا حیدرپناه – ناظر: مسعود مرادی

نتایج ضعیف سپاهان در نهایت منجر به استعفای محسن طاهری مدیر عامل وقت سپاهان و همچنین قطع همکاری کرانچار با این تیم شد؛ سپاهان اکنون بدون سرمربی و با شرایط بدی لیگ را ادامه خواهد داد تا تکلیف جایگزین کرانچار مشخص شود، شاید باورکردنی نباشد اما سپاهان پرافتخارترین تیم لیگ برتر تنها دو امتیاز با منطقه سقوط به لیگ یک فاصله دارد و خطر سقوط آن ها را کاملا تحدید می کند.

فولاد به همراه پرسپولیس با چهارده بازی بیشکستی رکورد خارق العاده ای در بازی های لیگ برتر به نام خود ثبت کرده اند و کمتر کسی به یاد می آورد آخرین شکست این دو تیم مربوط به چه زمانی است؛ شاگردان پورموسوی می خواهند با کسب پیروزی احتمالی در این بازی باز هم به رتبه دوم جدول رده بندی بازگردند.

ترکیب احتمالی سپاهان

ابراهیم عالمه، عزت‌الله پورقاز، سیاوش یزدانی، ادون حسنی ، حسین پاپی، عارف غلامی، رسول نویدکیا، مهرداد محمدی، علی‌محمدی، ساسان انصاری

، مهدی شریفی.

ترکیب احتمالی فولاد

حامد لک، ایوب والی، عبدالله کرمی، یوسف وکیا، پیمان شیرزادی، ایمان مبعلی، سینا مریدی، صابر حردانی، علی‌اصغر عاشوری، رحیم زهیوی ، حسن بیت‌سعید.

میهمان نوازی از سائلام در امام رضا

مشکی پوشان-تراکتورسازی

ساعت: 14:30

جمعه 6 بهمن

ورزشگاه: امام رضا

تیم داوری: سیدمهدی سیدعلی – سجاد طوری – قهرمان نجفی – علی بای – ناظر: خداداد افشاریان

مشکی پوشان پس از چند هفته که بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشتند، سرانجام هفته گذشته در یک بازی حساس و 6 امتیازی برابر نفت تهران یکی از اصلی ترین رقبای خود در راه سقوط نکردن به لیگ یک با حساب چهار بر یک مغلوب شدند تا کار برای ماندن در لیگ برتر برای شاگردان عنایتی دشوارتر از قبل شود.

درگیری های گلمحمدی و مدیران تراکتورسازی طی روز های گذشته در صدر اخبار این تیم تبریزی قرار داشتند تا اینکه در نهایت همکاری آن ها به پایان رسید و به جای او ارطغلو سائلام مربی خوشنام ترکیه ای هدایت تراکتورسازی در دست بگیرد؛ تبریزی ها امیدوارند با این مربی بار دیگر به جمع مدعیان لیگ برتر اضافه شوند.

ترکیب احتمالی سیاه جامگان

محمد حسین عین افشار، محمد علی فرامرزی، کیوان امرایی، مصطفی احمدی، یونس شاکری، میر هانی هاشمی، حمید علی عسگر، نیکو سابانا، حسین زامهران، حنیف عمران زاده، پیام ملکیان.

ترکیب احتمالی تراکتورسازی

ژوردی مارتینز، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد نادری، محمد ایران‌پوریان، رضا شربتی، مهدی کیانی، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان، محمد ابراهیمی، فرزاد حاتمی.

606

کد خبر: 900444

وب گردی

وب گردی