محمودی: موضوع طارمی را با جدیت پیگیری می‌کنیم/ اگر این امر ثابت شود تراکتورسازی قهرمان است

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازى با اشاره به موضوعات مطرح شده در برنامه ٩٠، گفت: باشگاه تراکتورسازى با توجه به حساسیت موضوع پیگیرى هاى قانونى خود را آغاز کرده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، کاظم محمودى در مورد موضوعات مطرح شده در برنامه 90، گفت: شنیدن بعضى از مسائل در فوتبال ما واقعا تاسف برانگیز و باور نکردنى است. میلیون‌ها جوان در ایران علاقمند به فوتبال هستند و همه اخبار را با دقت دنبال مى‌کنند. وقتى به همین سادگى در فوتبال حرفه اى حرف از دروغ و تبانى و جعل زده مى‌شود چه الگویى به جامعه جوانمان مى‌دهیم؟‌ از طرفى چه کسى پاسخگوى آسیب‌هاى ناشى از تخریب وجهه فوتبال ایران در عرصه‌هاى بین المللى است؟

سرپرست تراکتورسازى افزود: با توجه به قانون که صراحتا نتیجه مسابقات بر مبناى مدارک جعلى و غیر واقعى تغییر مى‌کند ما در حال پیگیرى دقیق موضوع از طریق فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هستیم. اگر این اتفاق بیافتد با توجه به نتایج فصل گذشته، تراکتورسازى قهرمان محسوب مى‌شود. از سوى دیگر انصافا طارمى یکى از ارکان و مهمترین عناصر قهرمانى پرسپولیس بوده در حالى که به واقع اصلا حق حضور در بازى‌ها را نداشته و این عادلانه نیست. به همین منظور موضوع را از طریق وکلاى باشگاه با جدیت پیگیرى مى‌کنیم و اجازه نمى‌دهیم حقمان در این مسئله پایمال شود.

602

کد خبر: 900454

وب گردی

وب گردی