عزیزی: طارمی دروغگو نیست اما  هدایتی هم دروغ نمی گوید/ استقلالی ها در زمین  دنبال قهرمانی باشند/ پرسپولیس جذابیت لیگ را کم کرده است

بازیکن اسبق تیم ملی ایران گفت: امسال لیگ خوب و پویایی را پشت سرنگذاشتیم چرا که پرسپولیس با شرایطی که در لیگ ایجاد کرده جذابیت را از فوتبال گرفته و حتی قهرمانی آنها از همین حالا هم قابل پیش بینی است.

خداداد عزیزی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز با اشاره به جذاب نبودن مسابقات لیگ برتر گفت: به نظرم امسال لیگ خوب و پویایی نداشتیم چرا که پرسپولیس با شرایطی که در لیگ ایجاد کرده جذابیت را از فوتبال گرفته است. پرسپولیسی ها در حال حاضر اختلاف امتیاز زیادی با رقیبانشان دارند و همین موضوع جذابیت لیگ را کاهش داده است.

وی در خصوص شرایط تیم فوتبال استقلال تهران بعد از حضور شفر افزود: از زمان حضور شفر در استقلال و نتایج قابل قبولی که آبی ها گرفتند لیگ کمی جذاب شده اما این تیم به پرسپولیس نمی رسد و بدون شک قهرمان لیگ برتر خواهد شد.البته تیم هایی مثل سپاهان،تراکتور و ذوب آهن همان تیم های همیشگی نبودند و نتایج خوبی کسب نکرده اند.

عزیزی در رابطه با حضورش در جلسات میان طارمی و هدایتی و همچنین حواشی به وجود آمده پس از جدایی این بازیکن از پرسپولیس گفت: تاکید می کنم که من هیچ نقشی در مذاکرات پرسپولیس و طارمی نداشتم و فقط به عنوان یک دوست در این جلسه حضور یافتم تا کمک کنم و مساله دیگری هم وجود نداشت. اتفاقا در آن جلسه پولی هم به طارمی از طرف هدایتی پرداخت نشد و نمی دانم بعد از آن جلسه چه اتفاقاتی رخ داد.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص صحبت های ضد و نقیض طارمی در برنامه 90 اظهار داشت: من نمی دانم طارمی دروغ می گوید یا نه چون درجریان اتفاقاتی که بعذ از حضور این بازیکن در پرسپولیس رخ داد نیستم و کاری به این حرف ها ندارم. من اگر گفتم مهدی دروغ گو نیست دلیل نمی شود که هدایتی دروغگو باشد.

عزیزی با بیان اینکه استقلالی ها قصد شکایت از پرسپولیس را دارند خاطرنشان کرد: نمی دانم استقلالی ها به دنبال چه چیزی هستند بهتر است آبی ها در زمین فوتبال به دنبال گرفتن امتیاز باشند. طارمی و پرسپولیس تاوان اشتباهی را که کرده اند را دادند و جریمه شدند.

بازیکن اسبق تیم ملی ایران در خصوص شایعه پس گرفتن قهرمانی از پرسپولیس گفت: فدراسیون در ریز ماجرای طارمی و پرسپولیس قراردارد و بعید می دانم مسوولان همچین تصمیمی بگیرند و از پرسپولیس امتیازی کسر کنند یا قهرمانی را پس بگیرند. اطمینان داشته باشید با چنین تصمیمی وضعیت فوتبال کشور برهم خواهد ریخت و جو ورزشگاه ها خراب می شود.

600

کد خبر: 900462

وب گردی

وب گردی