حضور ایرانی ها در شبکه های اجتماعی چگونه است؟

نشریه «ایست رسانه ای» در شماره جدید خود به بررسی حضور ایرانی ها در شبکه های اجتماعی پرداخته است.

به گزارش ایسکانیوز، روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، در این شماره محبوب ترین پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی در ایران و دیگر کشورها معرفی و آمارهایی در این رابطه ارائه شده است.

نشریه «ایست رسانه ای» به همت فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی و با هدف ارتقای سواد رسانهای و سواد فضای مجازی شهروندان و افزایش آگاهی و توجه خانواده ها نسبت به استفاده و نحوه حضور در فضاهای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی، تدوین و تولید شده است، به صورت اینفوگرافی و در قالب نشریه دیواری هرهفته در فرهنگسراها، خانه های فرهنگ، مساجد، ایستگاه‌های مترو، مدارس، دانشگاه ها، مراکز فرهنگی، هنری و اماکن عمومی شهر توزیع و نصب می شود.

نشریه «ایست رسانه ای» در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مختلف نیز منتشر می شود و تا کنون شماره های قبلی نشریه، میلیون ها بازدید کننده داشته است.

در این نشریه موضوع های گوناگون پیرامون فضای مجازی و مسائلی که در این فضا و شبکه های اجتماعی به وجود می آید، مورد توجه قرار می گیرد.

503

کد خبر: 900467

وب گردی

وب گردی